MATYLDA: Na Vánoce hoj hoj, reklama

logo člověčinyPřed Vánoci bývá v televizi víc pohádek, a tak si ji pustím přece jen častěji, byť jako kulisu k jiným činnostem. A tak si musím chtě nechtě vyslechnout i reklamy.

 

Ty předvánoční jsou trojího druhu. Oblíbené  – „žuby žahnutý nahoru“ zná snad celý národ, tahle se výjimečně povedla. Mírně vlezlá reklama se svítícím náklaďákem mě taky nijak nerozčiluje.

Pak jsou to reklamy tzv. vyděračské, obvykle na hračky. Jako matku menších dětí mě vždycky děsilo, co před večerníčkem a studiem Kamarád budou dětem vnucovat jako hit Vánoc. Panenky a autodráhy za šílené ceny pak mělo skoro každé dítě, protože „mami, to bych moc chtěla a Anitka bude mít taky takovou, už o ni psala Ježíškovi!“ Anitka udávala ve školce tón ve všem včetně barvy mikiny a musím přiznat, že bych s chutí uškrtila její rodiče, kteří si kupováním všech nesmyslů léčili černé svědomí za rozvod.

A pak existují rádobyvtipné reklamy. Letos mě obzvlášť vytáčí ta reklama s babičkou, kterou rodina kvůli radosti z chytrého telefonu nechala zmrzat na nádraží. Zatím jsem nenašla nikoho, koho by ta reklama zaujala nebo mu připadala povedená. No, pokud dotyčný zadavatel reklamy chtěl, aby si ho zákazníci zapamatovali, tak určitě dosáhl svého.

Jako největšího trapáka, který si buranským způsobem utahuje z toho, co je obvykle symbolem Vánoc – tedy rodinná pospolitost. No ano, asi by mi nevadilo, kdyby na tom obrovském nádraží zmrzala naparáděná tetička z Horní Dolní. Prostě mi vadí ta babička, která s dárky přijela s úsměvem za rodinou a oni ji tam nechali.

Prý nad reklamami nemám přemýšlet… Jenže při leštění skleniček to jinak nešlo 🙂

 

Dede: Děkuju Matyldě za téma – přiznám se, že jak se nedívám na telku, takže mi toho hodně ujde. O té reklamě s babičkou jsem nevěděla a po jejím shlédnutí nejenže neplanu touhou po nabízeném balíčku onoho operátora, ale je mi za ty tvůrce poněkud trapně. Pokud tohle má lidi navnadit na jejich nabídku… No, pak je tu druhá možnost – opravdu to funguje a zapomenutá babička je bezva fór. Konec konců babka má zavolat, ne? Nejlépe s oním operátorem! Protože když o sobě nedá vědět, kdo by na ni na Vánoce myslel? Hm, pokud pro většinu společnosti platí ona druhá možnost, tak potěš koště.

PS: Tohle jsme s Matyldou řešily v neděli kolem poledne a já rovnou článek i se svým dodatkem zadala do systému. A ejhle, večer mi Matylda volala, že operátor přidal nakonec reklamy kratičkou sekvenci, ukazující babičku už doma – že by tentokrát kreativci šlápli do ***na a nikoho ze zodpovědných to nenapadlo dřív, než to naštvalo lidi a Matyldu? 😛

 

Dnešní debata by tedy měla být o reklamách – nejen těch vánočních. Těch dobrých i špatných. Máte nějakou oblíbenou? Je nějaká, která vám fakt leze na nervy? Pokud najdete tu „svoji“ reklamu někdo na you tube, dejte odkaz:))

A pak jedna zvlášť: jak na vás působí ona reklama s vánočně zapomenutou babičkou? 

 

 

 

Aktualizováno: 12.12.2016 — 18:06

61 komentářů

PŘIDAT KOMENTÁŘ
  1. Tekevizní reklamy nevím, ale velmi mě zaujala ve městě reklama na živé vánoční stromečky, konkrétně údajně naprosto skvělé kavkazské jedle z dánských plantáží. Strašně rád bych se zeptal obchodníka jestli si vážně myslí, že vnitrozemský horský strom bude mít, je li vypěstovaný v přímořském kraji nějakou extra kvalitu. 😀 Přemýšlím, je li to jen směšné nebo je to už na facku.

    1. No jo – kavkazské jedle z dánských pláží v českých domácnostech … a pak tu nemá být globální oteplování, když se se vším šíbuje sem a tam po světě. Jako by nám neudělal stejnou službu a radost smrček z plantáže tuhle za lesem …

      1. Ygo, na to jsem zrovna myslela když jsem to četla. Jak jsem se včera chlubila že mám 90% za dizertaci o palmových plantážích v Indonesii, než mě březnová diskuze na dedeníku navedla na tohle téma, tak jsem chtěla psát o tom neuvěřitelném šíbování agrikulturních produktů po zeměkouli. Samozřejmě ne vždycky špatně, například kdybych si v Anglii chtěla vypěstovat banány tak na to padne podstatně víc zdrojů než je doprava z Brazílie ale proč proboha Anglie exportuje 40% mléka do Německa, a Německo exportuje 30% mléka do Anglie? A tak dále, tisíce produktů, jako ty stromky.

      2. No, ty já kupuju:)) Letos ještě stromek nemám, musím se vypravit na lov – máme tu místo, kde se prodávají stromky z prořezů v lese – a pěkné jsou! Jen to místo je samozřejmě daleko od centra a hodně skryté – kanadské jedle se pak prodávají u supermarketů…

  2. Tak jsem přemýšlela, proč reklama s babičkou na nádraží je nepřijatelná, kdežto Maminko, vy už tu nebudete se nám zdála vtipná – a možná jsem na to přišla. Totiž ta babička při vysedání z vlaku vypadala tak natěšení, kdežto babička u plotu velice kysele – té to člověk přál. Navíc mně ani tak nevadí, že na milou bábi zapomněli (no, stávají se věci …), jako to, že při zjištění, že schází jedna osoba ani jeden nevypadá, že by se vymrštil z křesla a jal se pro babičku cválati – spíš jako by si řekli – Někdo chybí? To nevadí … (headbang)

    1. jéééé, a to si zrovna Ygo nemyslím – ten pohled na prázdné křeslo mi přijde velice strnulý, no a pak už je střih

    1. A pak jsou reklamy tzv. nezapomenutelné (byť přihlouplé), třeba tahle
      https://www.youtube.com/watch?v=f9fKgO4JM0w

      Nebo třeba stará „Head and Shoulders“ s tou první československou miss, králíček Duracell, Poděbradka s nevěstou na kole, Deli se vrátila. Za ta léta jich bylo, na většinu už si nikdo nevzpomene, ale některé jsou prostě nezapomenutelné.

    2. Pokud zaujala hudba tak se jedná o Amandu Lear. Na nahrávkách zní skvělě, ale její koncerty byly podle kritiky prů…švih. Dáma prý nikdy neudržela intonaci. Jinak půvoním povoláním to byla modelka, poté striptérka, a teprv nakonec pěvucha.

      1. Já vím, jmenuje se to Enigma. Na koncertě jsem Amandu Lear nikdy neviděla, tak nevím. Jinak je ale velmi známá, je to Francouzka. Spekuluje se, že původně byla muž, proto ten hlas. Ale s jistotou se to neví 😀 .

  3. My televizi zapínáme tak jednou do týdne (když si vzpomeneme), aby se nám neresetovala karta, co máme na Skylink. Je teda fakt, že pokud ji už zapnem, tak jede celý večer, a můj chlap „loví“, teda přecvakává kanály sem tam, na nic většinou nenarazí, takže buď skončíme na nějakém Discovery Chanel nebo jak se to jmenuje, kde jdou dokumenty, nebo na písničkách. Reklamy nemusím, přepínám, nevnímám, tu s tou babkou na nádraží jsem ještě neviděla. Tak já to dneska zapnu a zkusím se kouknout :). Možná.

  4. Já se zde přiznám, že dnes vůbec netuším, o čem tu mluvíte.Už spoustu let televizi nemáme a v pc reklamy nesnáším, tudíž hned sleduji čas, kdy reklamu mohu vypnout. Obsah rwklam mne fakt nezajímá,takže je nesleduju A ještě trocha O T. ke včerejším dárkům vánočním Už 11. ledna odjíždím do poděbradských lázní, musela jsem obnovit skoro celý šatník,takže jsem musela letos omezit rozpočet na dárky. Jsme dohodnuti na maličkostech v rámci desetikorun.Nejvíce dostanou vnučky(hlavně knížky).A protože se zrovna jako před každými Vánocemi letos sešly Jiřího, moje narozeniny a ještě 35. výročí naší svatby, je toho fakt víc, zač se peníze utratí. A všemu utrácení nasadí ještě korunu 14.1.,den 5. narozkek starší vnučky. Máme těch oslav v každým koncem roku moc, i když ubyly narozky Jiřího maminky(, která vloni přešla duhový most a mého táty(, který už je na druhém břehu dávno. U nás bylo fakt mnoho oslav před Vánoci, takže fakt člověk musel hodně šetřit ,a taky si to vše pevně uložit do paměti.N Pro nás njhorší datum marození měla moje mami, která se narodila 5.1.Po tom vánočním vydání bylo fakt hodně těžké nezapomenout a aspoň malý dárek předat v ten správný den. Když jsem tohle psala, napadlo mne, jak jsou data výročí mých i mých nejbližších zvláštně seskupena:7.11. a 8.11.-29. a 30.11.17.12. a 19.12.,5.1.,29.1. a 14.1.Pak je půlrok klid, nakonec nastane letní smršť: 29.6.,5.8. a 8.8. A to vůbec nemluvím o jmeninách.

  5. Reklama s babičkou, mrznoucí na nádraží je skutečně hnusná a ani to dokončení to nezachrání. A vůbec reklamy jsou pro mne mimo, ruší mne a rozhodně mají naprosto opačný účinek. Naštěstí jsme podlehli kdysi reklamě operátora O2 (chuckle) , a máme od něj TV připojení a to umožňuje sledovat pořady ze záznamu, třeba i jenom s půlhodinkou zpoždění. ALE OBROVSKÁ VÝHODA!!! Sjíždíme reklamy a nemusíme se s nimi otravovat. U mne už nepomáhalo ani ztlumení zvuku. Na reklamách mi vadí délka reklamního bloku. Nyní před Vánocemi je to až 10 minut! Neskutečné, drzé a arogantní.

    1. U mne to má ještě jednu nevýhodu- při druhém nekonečném bloku reklam u televize usnu 🙂

    2. Tyhlety přetáčeče jsou fajn, ale i tak je otravný to přetáčet a ještě trefit ten začátek filmu. Stejně tak jsou otravný reklamy na Youtube a Streamu

  6. Nemaje televizi, ale! telefon a pocitac, dostanou se ke mne video-reklamy. U nich opravdu nevnimam obsah, jen sleduji odpocet, za jak dlouho budu moci reklamu preskocit. Babicku ve vlaku znam jen k pruvodcimu, takze jsem ji ted, abych byla v obraze, pustila. Nooo, proste blby! Jak tohle muze vzniknout? Vzdyt to nekdo vymysli, nekdo schvali, nekdo natoci, nekdo v tom hraje, nekdo to zaplati – a nikomu z nich nezablika cervena?!
    Tmobili reklamy s vykunenym autem nebo se sportakem Trojanem mi prijdou neskutecne vtipne! Diky dedeniku jsem up-to-date :)))).
    Moje oblibena reklama se vysilala tenkrat po revoluci a kolikrat je to moje pisnicka dne (znate to. probudite se, napadne vas pisnicka a cely den se ji nezbavite) … o Lanza bila, o Lanza ma, peni a voni pri vsech teplotach…

      1. tak nad Bóbikem jsem se taky nepozastavovala,že jí ho zabili,uvařili a donesli na talíři…. tak zapomenopu,ž epřijede babička,se stane taky – ale je fakt,že to beru jako reklamu,ne skutečnost,tak se můžu prostě zasmát..ve skutečnosti bych se, kdyby mi to vyprávěl někdo známej,asi řezala smíchy taky (člověk je škodolibej), pokud by to babča přežila ve zdraví a neodnesla to zápalem plic,jenže v realitě,by babi šla do čekárny nebo brnkla klidně i ze senior mobilu, kde jsou,když ona je na nádraží nebo dojela taxikem.

        1. Asi jsem hloupá. Já si v takové situaci vždycky představím někoho, koho znám, koho mám ráda. Představím si třeba svou maminku, jak za mnou odněkud jede s dárkem, a já na ni zapomenu a nechám ji v noci a v zimě stát na nějakém neznámém nádraží. Vím bezpečně, že bych se tomu neřezala. Styděla bych se do morku kostí a věděla bych, že takovou věc už nikdy ničím neodčiním. A maminka by se určitě taky neřezala. Možná by mi nic neřekla, protože by se za to asi styděla. A byla by z toho moc smutná, ať už bych se vymlouvala na cokoli.
          No, mojí mámě už se to nikdy nestane, už není mezi námi. Ale asi bude dost takových, kterým se podobné věci stávají. Jak vidno, je to asi fakt humorná historka.
          Ono ani tak nejde o to, že by brnkla z mobilu nebo dojela taxíkem. No jo, ale jak jsem už psala, asi jsem hloupá.

  7. Na televizi se dívám tak nějak normálně, takže vídám i reklamy, nechávám je běžet i se zvukem, ale většinou je tak nějak odfiltruju a vnímám jen tak napůl a u řady z nich ani pořádně nevím, na co jsou.
    Zapomenutá babička, která má být vtipná, mi naopak přijde hrozně smutná. Je výrazem doby, myslím si, že kreativec vyjádřil sám sebe. Co se starou bábou? Zapadá do všeobecného trendu, kdy staří lidé jsou vysmíváni, uráženi už jen proto, že vůbec ještě žijí (neustálé „rozbory“ médií o tom, kolik je důchodců, kolik nás stojí atp., s jasným podtextem, že by bylo užitečnější, kdyby si lidé dnem odchodu do důchodu hodili mašli a tím pádem už dál neotravovali), považováni za hlupáčky s IQ blížícím se pásmu debility atd. atd. Jestli v tom má být nějaká nadsázka, tak z toho vůbec není znát. A nijak tomu nepomáhá ani ten nový konec, s kterým se to teď vysílá.
    Asi si stojím na kabelu, ale reklamu s odčervovacími tabletami nějak úplně nechápu. Přijde mi ovšem zase typické, že za blbečka je v ní opět stará žena – viz můj předchozí komentář. A upřímně, kdyby mi někdo dal jako vánoční dárek nějaký certifikát o odčervovacích tabletách poslaných do Afriky, tak bych s ním, při vší úctě k černouškům s nafouklým bříškem, vyrazila dveře i s certifikátem.
    Líbily se mi kecky, ty byly roztomilé. A taky se mi líbily první reklamy jedné banky s mrzutým kocourem, zvlášť ta první s běžeckým pásem byla moc pěkná. Ty nové verze, co se vysílají teď, mi přijdou, s odpuštěním, blbé.
    Jinak mi reklamy celkem nevadí, chápu, že se vysílají, a chápu, že jsou vlezlé. Asi do smrti si budu pamatovat „sto tabletů týdně, sto tabletů týdně“. Už víc než třicet let mi v hlavě „straší“ francouzská reklama na francouzské „zlaté stránky“, která tenkrát šla v tamní televizi „Vous cherchez la solution? Décrochez les pages jaunes!“ Je vidět, že přesně splnily svůj účel 😀 .

  8. Babičku som nevidela,s Trojanom sú výborné,žahnuté žuby milujem,ale úplne najviac Bóbika/prepáčte,ve´d aj ja psov milujem/Alzu neznášam,dojáčiky pred Vianocami krásne rozjasnia tvár a pohnú duušičkou.
    To je v skratke vsjo.
    A viete čo,neviem si spomenúť na žiadnu slovenskú reklamu,ktorá by ma zaujala.Asi sú tupé.

    1. Náhodou, teď jsem se zasmála reklamě na COOP – s těma dvěma bačama (jeden chytrý, druhý hloupý, jak to už tak bývá) – ten hloupý z vánočních světýlek vytvoří ranvej, na které přistane santovo sobí spřežení – hlupák do saní vleze a chytrák už jenom vidí oproti úplňku sáně. Naráz uslyší hohoho a z křoví, zapínajíc si gatě, vylézá pravý santa. Jak jinak tyhle Santy a vánoční skřítky (ty jsou zase importováni ze severu z obchodů typu IKEA) nesnáším, tady mi to přišlo vtipné … ale možná jenom proto, že jsem byla tak nějak infantilně naladěná (headbang) .

      1. Ygo, mně by se to asi líbilo 🙂 Jak právě chystám vánoční pracovní listy do hodin angličtiny, tak dokážu snést i Santu… v té angličtině.

      2. Jo, taková reklama by se mi asi líbila taky.
        No, teď budu na ukamenování já – já totiž proti Santovi nic nemám. K nám domů nechodí ani chodit nebude, ale necítím žádnou zášť, když se kolem mě mihne. Proč ne?
        Že je to postava mnohem lépe komercionalizovaná než Ježíšek… hm, a co není – co za to stojí?
        Já jsem v tomhle asi morálně rozvolněná, mě se líbili i norští skřítci a pokud se Rusko zrovna nerozhodne sežrat naši zemi, nemám nic ani proti Dědovi Mrázovi:))

        1. Kamenovat nebudu, máš moji plnou podporu. Nechápu, proč někdo „nesnáší“ vánoční symboly jiných zemí. V dnešním propleteném a popleteném světě to beru jako ukázku jiných zvyků, zvláště když mě nikdo nenutí je přejímat a sdílet. No a co! U nás se za oknem třepetá zmrzlý ježíšek, jinde si ve chlévě dojídá kaši unavený vánoční skřítek. No a co? Takže – pokoj lidem dobré vůle.

        2. ono když nám je nikdo necpe, tak je prostě bereme tak, že v každé zemi mají jiné zvyky a jiné symboly Vánoc 🙂 proto se mi třeba líbí vánoční reklamy na Coca-Colu, i když ji nepijeme skoro vůbec, ta poslední je třeba hodně povedená, jak ten kluk veze sáňky s Colou a dělá všem radost 🙂

    1. JJ.k básni mohu dodat jen prosté staniž se, amen. Z mého táty se v posledních 8 letch života stalo nemohoucí a na půl těla ochrnuté veliké mimi.K ochrnutí ještě přibyl parkinson a táta se sám nenajedl.

      1. Lenko, tys to vážně neměla v životě lehké, tak aby teď už to bylo jen lepší. (h) Podobně dopadl můj prastrýc, jenže on si to chudák tu celou fyzickou neschopnost a nepoužitelnost naprosto jasně uvědomoval. Jediné pozitivum bylo, že až v hospicu se smířil s druhou ženou svého syna, protože se o něj starala líp než o vlastního, a co víc, dokázal přesvědčit i pratetu, aby ji začala mít ráda. (h)

  9. Špit, špit – potichoučku se tu teda přiznávám, že u nás televize jede (mám polehčující okolnost, že se na ni ani nedívám, jenom ji poslouchám, jsa na počítači? (rofl) ). Takže reklamy celkem znám – ne proto, že bych je vyhledávala, ale sakulajdy, jak je reklamní blok na jednom programu, tak je i na ostatní pětašedesáti, ovšem někdy mám štěstí, že jsou v maďarštině a poslední dobou i v rumunštině (takže se jazykově vzdělávám). Nesnáším ty s Alzákem – hlavně kvůli tomu otřesnému hlasu. Hezké jsou s Trojanem, kecky neměli chybu (od jisté doby říká Terka, že jsem žlutá Kecka – jako že mi to tak nezapaluje (chuckle) ) a miluju reklamy na Kofolu se Štefanem (avšak jen v české mutaci – bratři Slováci prominou) … určitě se ještě pár vtipných reklam najde (Maminko, vy už tu nebudete byla asi první vlaštovka a smála se ji i moje mamka, dvojnásobná tchyně).

        1. A to jsem ji málem propásla, protože jsem šla do sluníčka – a pak jsem se náhodou otočila a za mnou tady toto!

    1. KONEČNĚ!!!!!!!!!! konečně se ke mně někdo přidal s odporem k Alzákovi – já už ho tak nesnáším, že jsem kvůli tomu už chtěla i někam psát – jestli by nemohl začít mluvit normálně, vždyť je to příšerný!!! vrhám se střemhlav po ovladači a vypínám zvuk!!!

      1. Bedo já Alzáka nesnáším od první chvíle, co jsem ho viděla poprvé. A stupňuje se to!

  10. Přemýšlela jsem o tom, proč mě ta reklama tak vadila – ne proto, že zapomeneš – to se stát může i v lepších rodinách 😛 , ale oni se veselili u stromečku, když čekali babičku, tedy a priori nepočítali s tím, že by s nimi babička seděla u vánočního stolu, že? Prostě naprosto postradatelná osoba. Děti koukejte, hlavně, že máme dárky a telefon, babča se nepočítá. Eh, kolik dětí kouká na telku?
    Takže vyznění reklamy bylo a je vcelku jasné – viz Inčin komentář.

    Jinak reklamy vlastně neznám – na telku nekoukám, ty v rádiu v podstatě nevnímám a pokud mi něco vadí, přepnu to.
    Mám ráda reklamy s clydesdalskými koňmi od Budweisseru – ta se ztraceným psem je prostě doják, ale neodolatelnej https://www.youtube.com/watch?v=VWeKtqWc2EA (pivo nepiju:))

  11. Pozor, to není nový dodatek, jednou ta reklama jde s tím koncem a jednou ne, asi podle toho, jaký čas si v tom daném vysílání zadavatel zaplatil.
    U nás se holt televize sleduje, takže reklamy bohužel znám. jsou krásné – těch je asi tak 5% – a zbytek děs běs. Krásný byly třeba kecky.

    Morálnost a amorálnost reklam bude přetřásána věčně, tedy pokud reklamy budou. Tahle je výrazně hrozivá, ale když se nad tím člověk zamyslí, tak předpokládám, že kreativci jsou mladí lidé, již odchovaní důležitostí postavení, nezájmem o druhé, natož pak o starce a stařeny. Zrovna včera mne šokoval jeden kolega, když mi vyprávěl, jak jeho sestřenice přestěhovala svého tatínka zcela soběstačného z bytu do domova seniorů jen proto, že přeci nebudou majiteli domu platit to nehorázné nájemné. A to prosím v případě pána, který byl hodně za vodou a placení nájemného pro něj nebyl problém. V domově vydržel rok

    1. Inko, to je děsnej případ, co o něm píšeš! Doufám, že se to té babě jednou vrátí. Což je možné, protože děti vnímají, jak se rodiče starají nebo nestarají o své rodiče a obvykle přístup přijmou jako normální.

    2. No, tady mi tak trochu něco nehraje. Pán byl soběstačný? Hodně za vodou? A nechal se přestěhovat?

      1. Nechtěl se s ní dohadovat. Karol, ty vůbec netušíš, jak se někteří lidé k rodičům chovají?? Navíc mu manželka ležela v nemocnici s Alzheimrem, infarktem a posléze mrtvicí. Asi nechtěl té dceři přidělávat starosti, i když veškerou službu si mohl klidně zaplatit, ale o to méně by po něm zbylo??? Já nevím, nechtěla jsem to rozmazávat, paní zemřela minulý týden a kolegova maminka to moc těžce nesla, byla to její starší sestra

        1. Inko 15 let jsem se pohybovala v DD a dalších institucích, kde byli staří a nemohoucí lidé. Sice jako dodavatel přístrojů, ale příběhů jsem vyslechla a viděla dost a dost. Když přišel den důchodů, nebylo kde zaparkovat, v jiné dny bylo všude prázdno. Tak bych o tom opravdu něco vědět mohla. Jsou to smutné příběhy.

    3. to je odpornost a nechut největšího kalibru 🙁 že se jim to vrátí? jistěže, na Boží mlýny je spoleh. my jsme naši babču ( mojí maminku) přemlouvali, že do Domova ne!!! měla by všechnu sehnatelnou dopomoc a nás blízko…ale věděla líp než my, na co jí síly stačí, tak si to prosadila. nakonec je to v pohodě, my bydlíme 5 minut od Domova, má u nás zázemí a chodíme za ní často. a má tam druhou babčulku, taky vdovu, hezky si notují :-)za tou dokonce chodí dcera denně ( je v ID, má víc času). to bych si tak mohla zkusit, nutit babču do Domova, kdyby sama nechtěla :-)vzala by na mě hůlku s rozmachem 🙂

  12. reklama od O2 se zapomenutou babičkou na nádraží, no klidně mě ukamenujte, když jsem ji viděla prvně, řezala jsem se smíchy…ano,je poněkud morbidní,ale je to tak ze života, asi jako když chlápek natíral plot-myslím tu – TO VY, UŽ TU NEBUDETE! Mnohem blbější mi přijde ta,jak babička na vánoce dostane prášky na odčervení..které se změní po zaslání do Afriky v děkovací poukaz. Ten bych jim u stromečku otřískala o hlavu. Pak se mi líbí ta od tuším Tchiba, jak malej kluk přivede domů osamělého seniora od nich z domu..ale nemusím ten doják, konkrétně starého pána doma v prázdnotě velkého domu,za kterým vyjímečně na vánoce přijedou jeho děti. A on se rozpláče radostí…vypadá to,jako by na něj kašlali celej rok. A ta , kterou teď můžu (z vánočních) je od Vodafonu se ztraceným psem, kterého napřed dovedou domů k sobě a pak ho vrátí té holčičce na vozíčku.
    Raduju se,že po mě nikdo nebude chtít dárky z reklam, protože některé dárky mne i děsí…zlatej pan Vajíčko a liška z Kary Trutnov… (chuckle)

    1. U „zapomenuté babičky“ mě blaží to, jak ve finále třískne toho příbuzného po ruce když se sápe na cukroví. Odčervovací babička – poukazem třískat je málo, to nebolí! Třískala bych něčím důkladnějším. Dojáky taky nemusím a k tomu patří i ta s tím psem.
      Jinak už dneska chápu pocity prodavaček z velkých hyper-supermarketů. Poslouchat ty koledy celý den je fakt na psychouše. Věřím tomu, že když jim pak v době klidu doma někdo navrhne, že si pustí vánoční koledy tak po něm hodí nejbližší těžký předmět. Já mám v autě puštěné rádio se svojí oblíbenou stanicí a i tam denně poslouchám vánoční písničky a už mi z toho hrabe. Na rozdíl od těch prodavaček a pokladních to ale můžu vypnout nebo přeladit. Jak mě ty Vánoce v posledních letech opravdu nezajímají tak mě to čím dál tím víc obtěžuje ať už jde o reklamy nebo o tu všudypřítomnou vánoční hudbu. Jsem vděčná za trochu klidu doma.

      1. Vidíš, a já si v autě pouštím lehce vánoční cédéčko sama 🙂 protože v rádiu pořád poslouchám májový brouky a podobně. Ale poslouchat to v obchodě musí být děsný.

      2. Jo a ten konec s klepnutím přes prsty tam někdy není a mě rozčílila právě ta verze bez.

  13. Na televizi koukám málo. Pokud ji tedy nezapne můj muž. U reklam máme ve zvyku se slovy – „Zastřel to!“ – vypnout zvuk. Byla jsem teď několik dní mimo domov a včera poprvé zahlédla (bez zvuku) reklamu s babičkou. Už s tím dodatkem, o kterém jsem netušila, že je to dodatek. Hodně blbá mi připadala i tak. Ale i na mobil se dá reklama udělat vtipně. Líbí se mi série s Ivanem Trojanem a těhulkou. Tam zvuk naopak zapínáme. 🙂

    1. Našim klukům přijde neskutečně blbá. Prý se má doktor věnovat pacientovi a nekoukat po nějakých mobilech (případně rozptylovat doktora, který dělá svou práci). Tak nevím, nemají ty osmileté rozoumky trochu pravdu? 😉

      1. Ale JJ – je vidět, že tví kluci myslí přísně logicky, akorát ještě nevědí, že vtipy nejsou většinou založeny na exaktní vědě (rofl) . Možná jim vysvětli, že tato reklama není fyzicky proveditelná (nod) …

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


Náš Zvířetník - DeDeník © 2014 VYTVOŘENÍ NOVÉHO UŽIVATELE - PŘIHLÁŠENÍ SE NA STRÁNKY - ADMIN