Dnešní Odkazník se odkazuje na Matyldin článek nazvaný Billboard (čtěte ZDE). Zaujalo mě nejen téma, ale i mnohé z Matyldiných myšlenek, které sdílím. A tak mě dnes zajímá, jak vnímáte reklamu vy? Najde se reklama, která vás umí skutečně oslovit? A která je podle vás zbytečná?
Co jsem četla ten článek, tak se snažím uspořádat svoje pocity, pokud jde o reklamu. Shrnula jsem to do několika bodů – a určitě na spoustu věcí zapomněla:
- Naprostou většinu reklamy automaticky filtruju a nevidím ji dokonce ani ve chvíli, kdy bych ji ocenila, protože něco sháním. Pokud něco potřebuju, googlím:)) Tím, že se nedívám na televizi, nechápu ani mnohé billboardy, které jsou navázané na televizní klipy.
- Umím si užít a ocenit reklamu vtipnou a inteligentní – jen je toto vzácné zvíře málokdy k vidění:))
- Nebaví mě nahotinky přibalené i hromadě cihel – to na to vážně ještě někdo slyší?
- Jediná reklama, která ke mě dojde, je reklama v rádiích – v případě rádií hudebních (teď mluvím hlavně o Černé hoře, kterou obvykle jako hudební rádio poslouchám) se dokáží najít opravdu stupidní dílka, což řeším tím, že rádio přepínám na jinou stanici (nebo na přehrávač hudby:))
- Oceňuju reklamu na různé akce – tu se snažím vnímat (pokud mi mysl nejede na autopilota:))
Z Matyldiných myšlenek souhlasím i s její nechutí k billboardům podporujícím kampaň proti potratům. Nepovažuju potrat za cokoliv dobrého, natož běžného, a věřím, že pro každou normální ženu, která je nucena okolnostmi ho podstoupit, představuje velké trauma, kterému by se radši vyhnuly – pokud by jim to jejich situace umožnila.
Ty, kterým něco takového nevadí, a berou potrat obdobně, jako návštěvu u zubaře, by zase matkami vůbec neměly být. A počítat s tím, že se na základě kampaně dobrovolně stanou dárkyněmi dětí pro bezdětné páry mi přijde… divné a nepříliš pravděpodobné
Navíc s veškerou dostupnou ochranou proti nežádoucímu těhotenství mám dojem, že už o zásadní problém v naší společnosti nejde. Současným problémem je spíš nedostatek dětí a ty se v rodinách se zákazem potratů neobjeví. Navíc, když jsou kdekoliv na světě potraty zakázány a kriminalizovány, dělají se pokoutně – tedy s obrovským rizikem. Proto mi i celá ta kampaň připadá zbytečná.
A tak se dnes ptám – jak jste na tom s reklamou vy? Souhlasíte s Matyldou? Proč ano a proč ne? Pojďme si povídat o reklamě:))
Další Matyldiny články najdete zde: http://matyldin-svet.webnode.cz/
Reklama mi nijak nevadí, chápu, že obchodníci nebo výrobci chtějí prodat a je prověřeno, že reklama zabírá (jinak by to nedělali:-)). Na billboardy při řízení nekoukám, když neřídím, tak se na ně koukám. Reklamu v mailu neotevírám a sypu rovnou do koše, na webových stránkách ji nerozklikávám, protože mě štve, že mě odvádí jinam, než chci. V novinách a časopisech ji prostě vidm, ale nijak ji neštuduji. Televizi sleduji tak nějak běžně, reklamní bloky m nijak nerozčilují, nepřepínám při nich na jiný program, protože to na tu chvilku nemá cenu. Buď si při nich jdu udělat čaj nebo něco takového, nebo je někdy i sleduji, protože občas (bohužel jen velmi občas) se najde i vtipná nebo pěkná reklama. Prvoplánově se reklamou neřídím, kupuji, co potřebuji. Podvědomě možná někdy ano, to nedovedu přesně posoudit. Snad nikdy jsem si nešla něco koupit jen na základě reklamy, ale připustila bych, že když si něco kupuji a je víc možností, možná občas sáhnu po té značce, kterou jsem viděla v reklamě.
Ovšem ne každý billboard považuji za reklamu. Reklama je pro mě propagace nějakého zboží, služby, případně nějaké kulturní, sportovní nebo podobné akce. Z tohoto hlediska nepovažuji billboard zmiňovaný Matyldou za reklamu. Ale nevím, jak vlastně taková sdělení nazvat.
Prostě umíš s reklamou žít – to vůbec není špatné 🙂
OT – musím se pochlubit (blush) Šly jsme dnes s Berry těžkou stopu, takovou, jakou budeme mít na zkouškách. Víc než dvě hodiny starou, slepou (nevěděla jsem, kudy vede), s lapidárně označeným začátkem stopy (styl „tady někde“:)), cestou necestou. A Beruška byla skvělá! Občas si zapřemýšlela, kudy dál, ale vlastně nikdy nesešla ze stopy a když měla velikou žízeň a šly jsme přes potok, tak jsem ji poslala se napít a osvěžit, což učinila a hned potom se bez reptání vrátila do stopy a pokračovala dál, ač na nás tam zrovna mluvil jeden pán (chuckle)
Mám velkou radost, do podzima nás čekají troje zkoušky, takže kdyby šla takhle, tak máme šanci i něco udělat 🙂
Dobrá práce!
To dáte. Myslím ty zkoušky.
Gratulace veliká Berušce i jejímu doprovodu! Jste holky šikovné a vytrvalé (clap)
Opět se k té krásné debatě dostávám pozdě, ale přece :-). Reklamy nějak moc nevnímám. V televizi, na kterou občas koukám, je využívám asi jako ostatní – buď si pro něco dojdu, nebo odskočím, nebo kouknu, co je kde jinde. Ale líbil se mi jeden bilbord, musím se přiznat. Byl na něm krásnej zrzavej kocour, vypadal jak náš Tobiáš, a každý den mě zdravil, když jsem jela z práce. Bylo to na nějaké kočičí krmení myslím, ale značku teda nevím, kupuji svoje prověřené. Takže účel teda nesplnil, ale odjezd z práce mi vždycky zpříjemnil :-). Když řídím, bilbordy jinak moc nevnímám, v novinách stránky s reklamami přeskakuji a banery v PC neotvírám. Pokud něco chci, vyhledám si to cíleně sama a podle sebe…
Takže ta reklama s kocourem byla vlastně dobrá, když tě potěšila (inlove)
(byť nevíš, o co tam šlo:))
Reklamy u nás nemají moc šancí. Již řadu let televizi nevlastním. Bylo to docela jednoduché. Letní bouřka, žehlím a dívám se na tv (klasika, že) prásk, tma v celém domě. Elektrika se rozchodila, anténa nikoliv, přišel opravář no a kterou televizi v celém domě to zlikvidovalo moji, prostě pokyn z nebes 😉
A jak šel čas zjistila jsem, že ji k životu vůbec nepotřebuji. Rozhlas – taková Vltava nebo radio Classic, nádhera. Tam je reklama většinou zaměřená na kulturu. V počítači mám reklamu oddělenou od pošty a venku se ji snažím nevšímat. Jen se mně párkrát stalo při nákupu, že jsem vznesla dotaz a prodavačka „no to jak je v té reklamě“ stalo se mi to jednou i v lékárně … no to pak trochu působím jako mimozemšťan. Moje děti také nemají televizi. Když se vnoučci vrátí od druhé babičky a dědečka, nadšeně cosi recitují a pak mi dojde, že to nebude Neruda neb Hami asi neznal 🙂 No umí to chlapci od reklamy, že se to dětičkám v hlavě usadí.
Obecně asi beru reklamu jako jakési upozornění, ale pokud je to na produkt tak pak velmi opatrně.
My telku máme, ale já na ni opravdu nekoukám, už spoustu let. Tím pádem jsem ale taky často mimo. No, taky přežívám! (chuckle)
Rádio je fajn společník, hlavně, když se dá hrabat v archivu a poslouchat to, co zrovna chceš slyšet. Mám rádio taky ráda… (inlove)
Ohledně reklamy nebo přímého vnucování mám příhodu z minulého týdne. Zazvonil telefon a podle hlasu mladý muž se představil a zeptal se, zda máme televizi, kabelovku nebo satelitní příjem. Popravdě jsem odpověděla, že nemáme. Mladý muž trochu znejistěl, ale držel se přikázaného scénáře – a na televizi se díváte? Odpověděla jsem, že ne. Mladý muž polkl a prohlásil, že tedy nabídka není určena pro mě a nebude mě dále zdržovat. Světlá výjimka, ostatní se snaží otravovat dál, musí být nekompromisně utnuti – NEMÁM ZÁJEM!
Mladý muž měl nejspíš vedle výcviku ještě i vlastní úsudek – ten někteří chudáci „naprogramovaní“ ztrácejí. 😡
Reklama je složenina dvou slov. Re-opakovat a klama-klamati. Takže jde jen o to, jak lidem z kapes podvodně vytahat peníze. Naštěstí mám v prohlížeči adblock, flashblock a better privacy, takže reklam na netu jsem ušetřen. Billboardy ignoruji, raději se koukám na chodník, abych nedopadl jako kdysi princ Charles. Rádio prakticky nepouštím a na TV mám dálkový ovladač a kanál, kde momentálně reklama nejde, se dá vždy najít. Na dopisní schránce pak spolehlivě funguje nápis REKLAMY NE!
Chicht, tak takhle jsem si slovo raklama zatím ještě nerozložila! (rofl) Ale něco na tom bude 😛
Výrobek Y je dvakrát silnější, než výrobek X. Výrobek Z je dvakrát silnější, než výrobek Y jak jen to s tím Jarem dělají, že je najednou čtyřikrát silnější?
To je hezká úloha z algebry. Řešení je Z=Jar :).
No, nejspíš do něj nalijí méně vody.
Když se s tou vodou zředí půl napůl, dají se z něj foukat krásné bublinky. Ale vyfotit na nich barvy není žádná legrace. Nemáte na to nějaký fígl?
Ono je to spíš tak, že ten superkoncentrát už se ve vodě nechce rozpouštět, takže nejlepší řešení je, koupit něco v bývalé NDR, je to také 4x silnější, ale funguje to a stojí to polovinu.
Tomu říkám funkční etymologie! 😀
Jizni Karolina je bohuzel kralovstvi billboardu. Hlavne kolem dalnic a dalsich hlavnich silnic. Ne, ze by v jinych statech nebyly, ale nase hustota je podstatne vyssi. Neodvadi mou pozornost od rizeni ale rozciluji mne esteticky, zejmena v mistech, kde je krasna krajina. Treba kolem primorskeho letoviska Myrtle Beach uz snad ta priroda a ocean vadi billboardum v ceste.
Na televizi jsem si na reklamy zvykla,protoze s tim stejne nicnenadelaam – krome vypnuti. A kdyz travim vic casu doma, tak to mam obcas jako zvukovou kulisu,kterou ani moc neposloucham. Co rozciluje spoustu lidi s detma jsou reklamy na ruzne pripraku na podporu zvyseni erekce. To kdyz ty reklamy pred lety zacaly, tak to cpali vsude, vcetne sportovnich poradu, na ktere se casto rodice divaji s detmi. Mnohe ditko se vyptavalo, co ze je to ta erectile dysfynction… (whew)
Jo, děti umějí vyhmátnout podstatná slova (rofl) – hlavně ta, která by vůbec neměly slyšet!
Vcera jsem byla na dni otevrenych dveri u firmy, ktera se venuje rozesilani reklam jak v papirove podobe, tak mailem. Panovi, ktery nas hrde po firme provadel, jsem u tiskarskeho stroje prozradila, ze reklama, co prijde mailem, jde bud filtrem nebo maualne pres delete do digitalnich vecnych lovist. Chvilku na me zarazene koukal, pak z nej vypadlo, ze z tech deseti procent oslovenych, kteri si mail otevrou, se pak jedno procento chytne a i to se vyplati. Nez jsem se stacila zeptat, kde berou adresy a jak vyrobi statistiku „otevrenych a prectenych mailu“, byli jsme preruseni samotnym panem majitelem, ktery vpadnul do mistnosti s jinou skupinou zvedavcu a my jsme se pak k tematu zpet uz nedostali.
Na televizi nekoukame, do kina chodime malo, kolem cest se tu billboardy skoro nevyskytuji, na internetu jsem vuci reklame imunni, nahatinky mi vadi (byt chodime na FKK :)), s reklamou bojujeme zprostredkovane pres deti: kup mi xy, kamaradka to ma taky atd. Vetsinou pak musim na net, abych se vubec dozvedela, co ono naprosto zoufale potrebne xy vlastne je.
Zdravim z ddr. e.
Hm, mám dojem, že kdyby jeho šéf věděl, co ti vypráví, měl by pán nejspíš potíže 😀 Ale věřím tomu…
Osobně reklamu na bilbordech okolo silnic vnímám víc než negativně a je mi jedno co na ní je. Bilbordy mi prostě překáží, domnívám se, že okolo silnic nemají co dělat. Vím, řešilo se to za těch víc jak dvacet let mnohokrát, bez valného výsledku. Reklamu televizní nevnímám – bezva čudlík na vypnutí zvuku a bezva chvilka na vyčištní zubů, odlíčení, vyčurání se apod. Takže opět zbytečná věc. Jsem člověk řídící se vlastním rozumem (alespoň se o to snažím) takže reklamy na mne nepůsobí. Když něco potřebuji, tak si informace sháním sama. Na netu absolutně nevnímám okolní banery, jen když nechtěně zavadím a on se otevře, tak začnu akorát být naštvaná a hned hledám křížek na zrušení.
Ale musím přiznat, že někdy mne reklama zaujme, např. v TV. Taková ta technicky dokonale zpracovaná. Nikdy nevím na co reklama je a opět mě to nezajímá, ale dokážu ocenit perfektně technicky zpracovaný filmový záběr.
Ano Alex, i reklama může být uměním. Jen je škoda (a je to velmi přirozené?)), že je takových málo. Jenže firmy šetří a najmout si někoho prvotřídního – fotografa, textaře, filmaře… to něco stojí. A proč neušetřit, že? Oni lidi „sežerou“ všechno 😛
Tak reklamy ignoruji. Televizi už řadu let nesledujeme.
Malým dcerám jsem kdysi vysvětlila, že jogurty, na které jsou reklamy, nekupujeme, protože v jejich ceně je i ta reklama a stejně nejsou dobré :-).
Reklamy v rádiu – po druhé stupidní startuji a rádio vypínám…
Bilboardy – nesleduji a pokud mi na nějaký náhodou oko padne, stejně vůbec netuším, o co jde. To samé reklamy v časopisech…
„v ceně výrobku je i cena reklamy“ ano, i tak se to dá vzít. Ale je fakt, že jak jinak než reklamou mají výrobci a obchodníci dát vědět o nových výrobcích a službách?
Já ten problém vidím hlavně v tom, že jsme reklamou zavaleni, a často je ta reklama velmi nekvalitní, či přímo blbá. Ale v tom nožství se to ztratí, že… 🙂
Ještě když jsem měl profláklé telefonní číslo, tak jsem reklamní ankety po telefonu řešil tak, že jsem řekl „okamžik, přepojím“ a položil jsem sluchátko k zapnutému, takovému tomu malému příručnímu rádijku. Ať si poslouchají. Jeden to vydržel dvacet minut.
Reklamu v televizi při sledování filmu který chci vidět využívám k odskočení na WC či umíchání pití (střídavě 😀 ) nebo poschraňování něčeho na zub. Venku ji nevnímám vůbec, na PC mám celkem účinný filtr.
Potraty? Hmmm…není to nic pro co bych horoval, ale jejich zákaz by nic nevyřešila ničemu dobrému nevedl. Charakterizoval bych je jako občas nutné zlo.
Ano, myslím, že výraz nutné zlo je výstižný, milý Pů
Zakázat potraty není řešení, viz Polsko. Buď skončí žena u nějaké andělíčkářky s patřičnými následky, nebo obětuje nějaký ten penízek a navštíví soukromou kliniku v českém, či moravském pohraničí. Diagnóz, kterými lze potrat zamaskovat, pokud je to vůbec nutné, je dost.
V podstate súhlasím s Matyldou. Pokúsim sa vyjadriť po bodoch:
1. Reklama proti interrupciám, kt. visela na bilbordoch aj u nás na SK bola vyslovene nechutná (puke)
Aj podľa mňa žiadna normálna žena nejde na interrupciu s radosťou, a kt. nie je normálna, tej je to jedno.
2. Bilbordy pri cestách sú potenciálne škodlivé všetky, pretože odvádzajú pozornosť vodičov od riadenia auta.
A prečo na bilbordy na čokoľvek pchajú mladé nahaté kočky ? No predsa aby prilákali pozornosť mužov.
3. Idú mi na nervy reklamy v časopisoch, keď si kúpim časopis, alebo aj dennú tlač s 30 stránkami, a 15 strán z toho sú reklamy a 10 strán sa široko rozpisuje o tom, aky dom stavia Dara R. alebo s kt. hviezdičkou spáva herec XY. V podstate je to tiež reklama na dané „celebrity“ .
4. TOTÁLNE mi lezú na nervy reklamy, kt.komerčné telky strkajú do dobrých, alebo napínavých filmov: 10 min. filmu a 15 min. stupídnej reklamy. Výsledok – normálny film, kt. by bežne trval napr. 90 min., trvá takmer 3 hodiny. A nepomáha ani prepnúť na inú stanicu, lebo oni potvory sa dohodli a všetky stanice vysielajú reklamy v rovnakom čase. A rovnaké stupídne reklamy – predtým to boli reklamy na dámske vložky a pracie prášky. Teraz prevládajú reklamy od všetkých bánk na úvery, prípadne na kúpu auta na štvrtinky.
Keby tak klienti tých “ vynikajúcich “ bánk vedeli, koľko peňazí z ich bankových poplatkov ide na tie debilné reklamy ?!?!? Pritom večšinou neúčinné, pretože Slováci nie sú zvyknutí brať si v ťažkých časoch úvery na zbytočnosti.
Najlepšia obrana proti reklamám počas filmu ? Ísť sa počas reklamy vycikať (sorry), uvariť si čaj, kávu, alebo priniesť niečo chutné z chladničky 🙂
5. V súvislosti s kočkami a tehlami mi napadá jeden starodávny chtip:
Bratislava, Krížna ul. 6:00. Obstarožná prostitútka bezradne šlape chodník v snahe uloviť neskorého zákazníka. Zrazu pri nej zastaví Žiguliak, z ktorého vykukne chlapík:
– Hej, Kočka, čo robíš za tisícku ?
– Za tisícku ? VŠETKO.
– Tak nasadaj, IDE SA MUROVAŤ 🙂
Yetti, obecně souhlas – a nevěřila bys, ale přesně tenhle vtip mi někdo vyprávěl minulý týden (rofl) Taky náhoda, co?
Na televizi jsem koukala čím dál míň a teď už nekoukám vůbec, takže aktuální trendy mi unikají. Billboardy při svým způsobu existence moc nevídám. Co absolutně nesnáším je telemarketing. To bych vraždil, obvykle se trefí do extrémně nevhodného okamžiku a pak ten rozjásanej hlas :@
Jo!!! Zrovna včera jeden volal tak nevhod, že jsem ho mohla típnout hned. Jen jednou mi bylo volajícího líto (tuším O2) a přivolila jsem… prý na deset minut! Pche, bylo to skoro dvacet a to jsem odmítla odpovídat na stupidní otázky z jeho seznamu.
To mi řekni – kdo vůbec věří na telemarketing??? (devil)
Já zas obdivuju ty, co tuhle práci dělaj…nechat si v 99% případů nadávat nebo típnout hovor….
jo a našla jsem tu svoji oblíbenou- železo stárne!
http://www.youtube.com/watch?v=QH6kRE_5Ba4
Neviem, či to existuje aj v Čechách, ale na SK sa rozmohol iný druh hyenizmu.
Všelijaké “ pracovné agentúry “ inzerujú v denníkoch a reklamných tlačivách telefónne čísla, na kt. ľuďom sľubujú, že po zavolaní im nájdu prácu.
Keď nešťastník zavolá, minimálne pol hodiny sa ho vypytujú na všelijaké hlúposti. Hovor skončia tým, že sa mu ozvú. Samozrejme, neozve sa nikto, len telefónny operátor na konci mesiaca. A postihnutému sa pretočia panenky, keď zbadá ten účet, niekedy aj v hodnote niekoľko 100 Euro.
Pátranie po podvodníkoch je zbytočné, lebo “ pracovná agentúra “ sa medzičasom prepadla pod zem a inzerujúci denník ( časopis ) za obsah nezodpovedá :@
A aby bol falošný inzerujúci tak-či tak kritý, tak naspodu tlačenej reklamy je 0.09 mm písmom uvedené, že cena hovoru je 3E/min.
Robí sa niečo podobné aj v ČR ?
Robí. Jenže jsou na to vyhrazená speciální čísla, ze kterých jde vyluštit, kolik korun za každou započatou minutu zaplatíte. Začínají devítkou a čtvrtá a pátá číslice signalizují, kolik Kč za minutu to je.
Tak to jsem nevěděla, tedy přesněji řečeno, věděla jsem, že na čísla začínající devítkou si mám dávat pozor a nebrat je. Ale netušila jsem, že v nich je zašifrována cena za minutu. Díky za informaci 🙂 .
U nás to nie je také jednoznačné. Napr. aj moje súkromné t.č. začína 0911…
A pritom nie som žiadna falošná agentúra 🙂 .
A zabudla som napísať, že obzvlášť hnusné je na tomto „podnikaní“ to, že podvodníci zneužívajú nezamestnaných, kt.:
– zúfalo hľadajú prácu
– nemajú často peniaze ani na najžákladnejšie potreby, a keď im príde účet na niekoľko 100 E, neraz si musia požičať peniaze od úžerníkov :@
cena je zakódována ve ČTVRTÉ A PÁTÉ číslici. U nás jsou VoIP linky s cenou 1 Kč/min také devítkové, ale číslo je např. 910 08. … takže 0,8 Kč/min.
jak jsem hledala toho mrože, našla jsem slušnou reklamu na kečup
https://www.youtube.com/watch?v=9HYZThwG21Q
a pak jednu, která mi připomíná Sharku a nanuky – video s vlky se mi líbí, jejich cachtání taky, ale výsledkem není touha se napít (chuckle)
https://www.youtube.com/watch?v=9HYZThwG21Q
dala jsi milá Dede 2x reklamu na Heinz kečup….
Tak znovu:)) Vlci zde
https://www.youtube.com/watch?v=vJgDxemUZAg
Není špatná- ale probere i spící psy 🙂
Pro mne koukatelné reklamy byly: Železo stárne, železo stárne …. potom : Chlap natíral plot a tchýně chtěla jinou barvu – Maninko,to Vy už tu nebudete!
oblibovala jsem vánoční kofolu- zahnutý zuby nahoru?! taky Bóbika!
nesnášela jsem tu blboučkou holčičku z reklamy na jar- kde se ty obláčky berou? (jar nekupuju)… a Alzáka bych zašlapala vzteky do země. a toho blba z banky-co říká Půčka, místo půjčka taky (Yindy atd)
nevadí mi reklamy: Mountfield-motorkáři versus vesničani v hospodě, a sem tam reklama na OBI a kutily….
Neberou mne reklamy na drogistické zboží, čokolády, kafe…
A hlavně, nerozhoduju se podle nich. Na to, co kupuju,reklamy neběží 😉
Minule mi volali z nejakej agentúry a snažili sa robiť prieskum o reklamách, keďže som mala čas tak som súhlasila ale s upozornením, že reklamy nesledujem a nepoznám. Potom nasledovaly otázky poznáte reklamu „chlap búra múr“ alebo niečo podobné. Viete načo je to reklama a kúpili by ste si na jej základe produkt? Nepoznala som ani jednu.
Hm, asi bych dopadla stejně jako ty (chuckle)
Poslední dva roky jsem žádným takovýmto telefonátem obšťastněn nebyl. Udělal jsem totiž to, že při vyzvedávání SIM karty jsem operátorovi zakázal, aby mé číslo pustil do oběhu, že je aktivní. (ono to jde, ale musí se to udělat hned, jak SIMku přebíráte, jde to jen na autorizovaném pracovišti operátora a hlavně o tom skoro nikdo neví. Před tím jsem to řešil tak, že jsem do telefonu zařval: Absolutní nezájem! a okamžitě zavěsil.
Co se reklam týče, tak musím říct, že Norsko je ráj, který si užívám, protože se tu prakticky vůbec nevyskytuje venkovní reklama. Když k tomu přidám AdBlock, fakt, že se nekoukám na televizi, tak mě zastihne jen občasná reklama v rádiu, kterou spíš nevnímám, reklamy v tištěných novinách, které rovněž nevnímám a to je asi tak vše. Je to velmi příjemný pocit, když na člověka pořád něco nekřičí „KUP MĚ“. Když chci něco koupit a nevím, jestli vůbec někdo vynalezl věc, která můj problém řeší, tak googlím – zjistím, co to je, jak se to jmenuje, kde se to nejlépe sežene a řídím si to já. Jediný případ, kdy na mě vizuální reklama vyletí je tak v kině, kam chodím jednou za uherský rok. A to se dá vydržet 🙂
tahle s kocourem je také dobrá http://youtu.be/XAql9YtSl0M
Ale by nevznikl dojem, že jde o týrání kocourka. Jsou použity triky.
Míša
Jo! Ta je taky dobrá! 😀
Mňauvajs! Je dobrá… 😀
Já a reklama DEDE ?
To je tak. Jako malá jsem dychtivě sledovala reklamy na vysílání německého ZDF a ARD. Tenkrát za tuhého socialismu to bylo něco pro nás nezvyklého.
Nyní se snažím reklamy nesledovat. Koukáme na ČT 1. Tam sice reklamy údajně zrušili, ale zavedli sponzory pořadu. A to je vlastně převlečená reklama.
Je jedna reklama, která se mi zdá vtipná a můžu jí. Je to tam s kocourem na banku. Je to tahle http://youtu.be/4_jFbMj1_CY.
Míša z Plzně
Máš pravdu Míšo – tahle se mi líbí! (wave)
Reklama se ke mně dostane, dík mnoholetému nevlastnictví televize, pouze v nesrozumitelné podobě.
Ale mám námitku. Proč jsou na billboardech nahatý baby? To je diskriminace! Nemají nic, co bych si nemohla prohlídnout zrcátkem. Já chci na billboardech nahatý chlapy!
(chuckle)
Tak to musíš přesvědčit šéfy marketingu, že nejvhodnější cílová skupina jsou ženy mezi dvaceti a padesáti nelesbického vyznání! 😀 .
Tak ne, když ne chlapy, tak alespoň loztomilá zvížátka!
Jo, na zvíře obvykle kouknu (nod) Jen málokdy vím, o čem je celá ta reklama! 😀
Ani by nemusel být nahatej, kdyby aspoň byl! Jenže když už dají do reklamy muže, tak je to obvykle model a ti muže většinou jen vzdáleně připomínají (chuckle)
Druhá možnost je pupkatej strejda. Na normálního chlapa v reklamě nenarazíš.
Pupkatej strejda nenaláká prakticky žádnou jinou skupinu potenciálních zákazníků, než jiné pupkaté strejdy (rofl) Ale třeba u reklamy na nářadí to asi vadit nebude:))
nevím, co by muselo být předmětem reklamy, aby tam byl hezkej mužně vypadají muž! 😛
Co ta na zmrzlinu Mrož? To jsou chlapi nebo hezouni (pupek jako bábovku nemají, spíš jako nugátové buchtičky 🙂 )?
Tak jsem na to koukla – hezouni 🙁 . Máte pravdu, děvčata, je to bída pro ženské oko 🙂 .
Hm, tak na tu jsem nenarazila – že bych trochu googlila? (angel)
Ale jo, beru to jako slušnej pokus 😛
no, mě se ekluje při představě, že mi pak v té vaně čokolády, ze které vylezl-vymáchají toho nanuka…
ale tahle je dobrá: http://www.youtube.com/watch?v=tLb5OGNJXJk
ta s tou vanou, je zde:
http://www.youtube.com/watch?v=P06C5_CPXbE
Sharko, dobrý!!! 😀 A ti chlapi, co lezou z jahod? Taky nic moc…
no, a proto si Mrože Lído nekupuju ;(
Aha, takže jediný reklamy, kde by bylo na co koukat, jsou takový, kde mi chlap zničí čokoládu nebo ovoce, jo?
No tak na to si fakt nemusím pouštět reklamu, to se můžu naštvat i v normálním životě. (rofl)
Náhodou onehdy se mi líbila reklama v televizi na kafe s Georgem Clooneym- to by jako vzorek chlapa šlo 🙂
tak tomu hnusu z kalíšku říkáš kafe? Tomu nepomůže ani on..byť je to nádhernej chlap…. (chuckle)
Jo! A nebo ty o Tulamore whisky, tam jsou taky chlapi koukatelní…
Jo. To náhodou znám – to s tím hřbitovem. Dobrá reklama s hezkejma chlapama na whisku, kterou mám i tak ráda – co chtít víc. 🙂
Jo, ta Tullamore reklama se mi moc libi – I kdyz u nas to nehraji. Premira prudernosti. Ale poslala mi ji neter, a dokonce jsem si Tullamore sla koupit – zapomnela jsem uz, ze je vlastne velmi dobra. Takze hele, v tom jsem se stala vedomym spotrebitelem rekamy.
Tady je – a jeste navrch ta pisnicka je bezva. http://adage.com/article/creativity-pick-of-the-day/tullamore-dew-short-film-tells-beautiful-tale-lost-friend/245279/