ČLOVĚČINY: Malé hlásání z Myší školičky

Milí Zvířetníci, všichni to znáte dobře, že čas nejde, ale letí. Je to už dost dlouho, co jsme se neozvali a já to cítím jako dluh. Hned to napravuji, protože dneska jsou Myšátka doma a odpočívají po práci a jistě se těší na Velikonoce. Donesla si domů ozdobičky na jarní větvičky (tak mě napadá, že já žádné nemám :o( ) a naučila se koledu, aby z mrskačky nebyl jen masakr.

Ale zkusím utřídit myšlenky a psát hezky popořadě.

Nedávno mi na účet díky skvělé strážkyni pokladu Zaně přišel od vás velký dar a já vám za vaši štědrost chci moc a moc poděkovat. Abyste si udělali malinkou představu, nač ho využíváme, představím vám zase drobátko naše činnosti a zážitky.

Naposledy jsem vám povídala o Vánocích, kdy se pod stromečkem díky vám objevily dárečky, které rozzářily očíčka Myšátkům a věřte, že mi to opravdu stálo za to, jít i s horečkou do školy. To je něco, co mi dělá moc dobře, když vidím, že jsou mrňata spokojená a šťastná.

Už jsem vám jistě říkala, že letos mám štěstí na „hravé“ děti – tedy ony si opravdu umí krásně hrát – ať už je to s auty, stavebnicemi, panenkou a kočárkem (a to i kluci!) nebo s plyšáky. O přestávce nechodím ze třídy pryč, jednak mě moc baví Myšátka pozorovat při hře, občas musím krotit temperament nebo „vejskat“ kvůli správné výslovnosti některých, protože při hře zapomenou mluvit pořádně, a jednak si to ani nemůžu, kvůli vážnosti postižení některých, dovolit.

Abyste si nemysleli, že si jen hrajeme, ukážu vám, jak pilně se připravujeme na jarní výlet do ZOO a na sraz Zvířetníků. Děti moc baví tvořit ze samotvrdnoucí hmoty a z papírové hmoty, takže s ní jsme se dost vyřádili, a když jsem minulý týden oznámila, že si ještě něco vytvoříme, nadšení bylo obrovské.

Hmotu si Myšátka nejdřív důkladně prohnětla a potom jí na mokré látce vyválela na placku. Díky Mirce z Houstonu jsme měli bezva vykrajovátko na sluníčka, takže jsme vykrajovali a vykrajovali, až jsme měli plné stoly. Nechali jsme hmotu vyschnout a potom děti vzaly papírové pilníčky a musely nerovné okraje pěkně zbrousit do hladka.

Teprve potom mohly natírat žlutým balakrylem. Že jsme byli všichni jako sluníčka žlutí snad ani netřeba zdůrazňovat (ano i já!). Drobné dotvoření už připadlo na mě, ale bezva si u toho odpočinu a baví mě to. Finální výrobek vám ale neukážu, protože byste nebyli vůbec překvapení a to by, prosím, nešlo!!!

Další oblíbená práce je z papírové hmoty. Z natrhaných a namočených novin jsme namixovali papírovou hmotu, drobet jí vytvrdili lepidlem, vyždímali a tu hmotu jsme plnili do vykrajovátek s velikonočními tvary. Když hmota vyschla a ztvrdla, Myšátka vajíčka, slepičky, kuřátka, kytičky a motýlky natřela barevnými balakryly a já jsem si po odpolednách pohrála s jejich dozdobením, protože to už je moc jemná práce pro jejich tlapičky. No a k čemu to všechno?

Letos se naší třídě dostalo té cti, že jsme zdobili velikonoční stromek před radnicí. Je to zvyk, který trvá už pár let. Na velikonoce jsou před radnicí malé břízky v květináčích a každá škola a školka má svůj k ozdobení. Před vánocemi jsou to zas malé smrčky. Stromky jsou vystavené po celé svátky. Takže v úterý jsme se vydali s košíčkem ozdob na náměstí. Cestou jsme potkali paní ředitelku, tak se děti docela pyšně chlubily, co vyrobily. Stromek jsme ozdobili, děti dostaly za odměnu bezva žížalky a byly pochválené a vyfotily se s velikonočním zajíčkem.

Ne všechna práce je ale nadchne, jenže je potřeba cvičit tlapičky, a tak i protivnou a piplavou práci je třeba dělat. Takže když vytáhnu krepový papír a připravím obrázek na vylepování z malinkých kuliček, které z krepáku musí v prstíkách užmoulat, to nadšení opadá. Teď jsme tu otravnou, ale hodně potřebnou práci vylepšili tím, že k ní pouštíme kazety od Štětinky a DVD od Půa a hned to jde líp od ruky. Vznikají tak barevní motýlci, zvířátka, kytky a výsledek je většině případů pěkný.

Abychom měli obalový materiál na dárečky, vytvářeli jsme škrobový papír. To si neumíte představit, jak jsme byli všichni „krásně barevní“! Doma jsem uvařila hustý škrob, ve škole jsme ho obarvili podle přání Myšátek barvami do primalexu (používám ho místo vodovek, vyjde to mnohem levněji, má výrazné barvy a dlouho vydrží – i na rukách a jiných částech těla, chichi).

Šrobovou kaši si děti nalily na velkou čtvrtku a packama jí hezky po celé ploše rozetřely a prstíkama vytvářely vzory. Bylo to úúúža a děsně je to bavilo. Pravda, barvy nezůstaly jen na papíře, ale přesunuly se i na obličej a do vlasů (rodiče mají se mnou svatou trpělivost, když jim předávám různobarevné děti!). Školník pravil, že bych si měla pořídit pracovní oděv, nejlépe skafandr, kuchařky v jídelně se se zájmem vyptávaly, cože jsme to ve škole měli za akci. No co, no, tak jsme byli vesele barevní, no! Ale sukni jsem čistou uchránila, heč!

Ve středu přijel k nám do školy muzikant z Brna a přivezl spoustu hudebních nástrojů. Z téměř všech dětí udělal skvělé muzikanty, představil jim mistra Paganiniho. Děti se vyřádily a byl to opět hodně pěkný zážitek před velikonočními prázdninami.

Teď už se moc těšíme na květnový výlet do ZOO, kamarád mi sehnal pro Myšátka plastové přicvakávací jmenovky, kdyby měl náhodou někdo tulácké sklony, a ještě se pokusím sehnat stejné jednobarevné kšiltovky, abych je měla jak kytičky na očích. Dárečky jsou už připravené, tak už aby byla půlka května!!!

Mezitím stihneme na Den Země úklid v přírodě a taky ohýnek a buřtíky, každý měsíc máme jedno divadelní představení a kino.

Když si to tak po sobě čtu, říkám si, že to vypadá, že se vůbec neučíme, ale to by byl velký omyl! Hrnu Myšátkům do hlaviček všechno, co je třeba a co jejich hlavičky poberou, ale jen si u toho trochu hrajeme, aby to bylo zábavnější.

Tak vám přejeme moc krásné jarní dny, ať vás každý den baví tak, jako nás a užíváte si ho.

Spoustu sluníčka a pohody od Myšátek a Myši.

Aktualizováno: 15.4.2010 — 12:36

209 komentářů

PŘIDAT KOMENTÁŘ
  1. (h) (u) (u) (headbang) (headbang) (headbang) (headbang) JA NEMILUJU HOLKU Z 4.A JAMENUJESE NATALA BUDU KECAT ZE JU BALIM ALE TO NEBUDE PARAVDA JA JU NESNASIM.KLIDNE JI TO REKNETE JE ZVODNI. (n) (n) (n) (n) (n) (flex) (flex) (flex) (flex) (flex) (chuckle) (u) (u)

  2. Mila Myska.Akademik Charvat udajne povedal:kdejakemu potravinaři se dělaji vytery z rekta,ale pedagogum by sme měli dělat z duse.Tebe by vysiel užasny nález./Ta čeština sa mi“ povedla“.že?

  3. Je tesne po polnoci a chyba mi Rozvernicek od JOVO.Pokusim sa,sice nedokonale,ho zastupit.
    Stretnu sa dvaja kamarati.Jeden hovori:davno som ta nevidel,co mas noveho?Odpoved:Ozenil som sa.Hej? a aka je?Co ja viem,ale kazdy hovori,ze ako Panna Maria.
    Fakt?
    No nakoniec mam tu fotku,pozri sa .A ukaze mu ju.
    No,Panenka Maria!!!!

      1. No,dobra kombinacia som ja:blbec a este k tomu slepy.Ale,ide weekend-konecne neprsi,tak dva vtipy sa znesu.

  4. Milá Myš,šeš úžasná a tvoje práce,můj hlubokosklon!
    Mám dotaz 8-| Občas v dohledové vzdálenosti vidím z okna veverku čiperku..Je nádherná,rezavá ,občas je i docela blízko..Kam jí mám dát ořechy,myslím na počasí,déšť případný kdyby nepřišla..? Jsem moc ráda že tady je,asi hledá něco na zub,což jí ráda poskytnu.Ale jen nevím jak..Poradíte?? (heidy) Jsou tady venku kočky..

  5. Teď jsem zasedl a čtu. A plavou mi oči. Lidi, díky. Jsem moc rád, že vás mám. (h)

    1. Honzo, nepsala jsem, ale myslím na tebe moc (h) U nás to bylo naopak, při jasném rozumu až k nevyhnutnému konci… Tvůj případ je strašný pro tebe, ten náš spíš pro ty, kteří jdou vstříc tomu konci. Rozhodně klobouk dolů, že to zvládáš (h)

    2. Honzo, taky na tebe a tu tvou situaci myslim. Budiz ti utechou, ze asi pro tatinka je to lepsi nez pro tebe. A obdivuju te, ze zvladas vsechno to, co mas na taliri. Akcni chlap. (h)

  6. Milá, úžasně hravá Myši, zvažuji, že si pořídím klobouk, abych měla před Tebou co smekat, fakt! A přeji vše nej nej k svátku – hlavně hodně energie a dalších bezva nápadů. (rose1)

    Tak trochu se kolem dětí a jejich „hraní“ už několik let motám, takže vím, jak to někdy je náročné – na trpělivost, výdrž atd. A na veliké rozdání spousty pozornosti a snad i nějakých těch dovedností nebo vědomostí. A na někdy dost namáhavou snahu zvládnout a zaujmout pytel blech, kdy každá bleška je jiná, vyžaduje jiný přístup . 🙂

    Z Tvého vyprávění, Myši, je cítit strašně moc lásky k Myšátkům…. (h)

  7. Myško, co děláš je úžasné, všichni už to tu psali, takže bych se jenom opakovala. Ale musím popřát všéééchno nej…nej…nej…k svátku
    (f) (d) (^) (d) (f)
    P.S. Stejně jsi nejlepší úča, kterou znám (h)

  8. Vave, já jsem si myslela, že GILL, je z chovatelské stanice AfricanGold, ted´ už to vím, zjistila jsem na Hadopasech, ale nějakou zkušenost by mi mohl někdo předat, kromě Xerxové a Kimi se nikdo nevyjádřil. Je to sice mimo téma, ale dost by mě to zajímalo.

    1. On je pátek vždycky takový trochu rozlítaný. (dance) Ale třeba se někdo objeví. 🙂
      Takže otázka zní: pořídit štěně ke staršímu pejskovi, nebo raději ne?

      Já mám spíš neutrální zkušenost, ale u nás v domě josefčík doslova ožil a dostal tak dva roky života.

      1. U nás Píďa Anku víceméně ignorovala, u jídla ji Anka cca v roce „přeprala“, ale jinak byla stále podřízená a když bylo Píďe zle, dojemně se o ni staral a její odchod nesla hrozně těžce. Je to taková smíšená zkušenost, proto jsem napsala, že neutrální. Ale kdybych byla v podobné situaci znovu (a to nejsem, protože doma mezitím přibyli kosourci a já mám stop stav), tak bych volila stejně. Štěně ke staršímu psovi. Ale ono se to nedá úplně zobecnit, je vždy tolik okolností ke zvážení.

    2. Milá Marsko,
      ono to opravdu asi závisí od toho staršího pejska – třebas já bych si štěňátko k Toye nelajzla. Kdo nás zná, ví, že Toya je absolutní závislák a další pejsek by ji asi pod fousy nelezl (jedenáct dnů jsme měli doma dorostenku jezevčíka – nalezenku – a opravdu byla Toya dost špatná. Naštěstí jsme pro ni našli dobrý domov). Ale naopak Zikmund (kočkour) ji přišel velice k duhu – mají jiný režim a vlastně se potkávají jenom, když si chtějí pohrát – většinou večer, anebo když se rozdávají mlsky. Zkrátka Toya ví, že doma se občas musí o přízeň podělit či dokonce musí ji přenechat Zikimu, ale na druhou stranu ví, že jsou chvíle, které patří jenom jí – např. vycházky.
      Takže já ti opravdu neporadím

    3. Milá Marsko, já jsem to udělala jedenáctiletému jezevčíkovi – přivedla jsem mu malé Nazgúly, a bylo to strašně fajn. Jenže jedenáct není pro jezevčíka – když je zdravý – žádný věk. S chutí kibicoval štěňata až do svých 14, potom převzal vládu Kazan, ale velmi jemně, aby dědouška moc nerozrušil. Takže to fungovalo. Teď také uvažujeme o štěněti, ale to je zase jiný případ – Kazan byl celý život částí dvojpsa, pro něj jsou dva psi normální stav, nezvyklé je být sám. Myslím, že nakonec se budeš muset rozhodnout jen na základě toho, jak toho svého miláčka znáš – a potom se rozhodneš dobře. 🙂 (h)

  9. ;;) R O Z V E R N Í Č E K . ;;)

    .(*) Kandidát svatby: „ Výslovně jsem se vás ptal, co je vlastně s otcem mé vyvolené, a vy jste mi řekl, že už není naživu, a teď se dovídám, že je už tři roky ve vězení!!!“ Dohazovač: „No – a je to snad nějaký život?“ .(*)

    ~o) Vinšuju všem klidný večer a hezké sny o životě. ~o)

    1. (y) (rofl) (rofl) (rofl)
      To dozajista žádný život není – ačkoli?! Mají tam televizi, saunu, tělocvičnu, zájmové kroužky, teplé jídlo, teplo – a do práce nemusí, vlastně!!!! Tomu se říká život! 😉

  10. Milá Myško, všechno nejlepší k svátku přeji za CELOU naši smečku domácí a Tvým anilinovým myšátkům krásné pozdraveníčko (f) (f) (f) (^) (d) (rose1) (h)

    Teď jsem tu trochu méně a tak dočítám.
    Katko , je mi to strašně líto, zústaň tu s námi, jsou tu všichni pro tebe.
    (u) (h) (h) (h) (h)

    Všechny Vás objímám a myslím na Vás . (hug) (h)

  11. Milí Zvířetníci, moc vám děkuju za všechna krásná přání a pochvaly. Přiznám, že jsem z toho trochu nesvá, protože nemám pocit, že by bylo něco jinak než má být. S mrňaty je mi dobře a dělám to, co jsem od mala chtěla. Vždycky jsem prý byla obklopená dětmi, takže mi to asi bylo naplánováno vyšší mocí a jsem za to vděčná. Netvrdím, že nejsem utahaná jako kotě, nebo že na Myšátka nevejskám. Nejsem vzorňas. Jinak místo pro JanuBa by se u nás určitě našlo, Hodné a pilné děti já ráda.
    Kačírku, ve středu na tebe budu moc myslet a držet pěsti, aby všechno proběhlo tak, jak má a ty i mimajdo jste byli v pořádku.
    Všem krásný víkend a ještě jednou moc děkuju.

  12. Jak ráda jsem si přečetla radostnou zprávičku od Kačírka. Nejenom ve středu budu vzpomínat a držet palce. A ve čtvrtek tu radostnou událost naše moravská sekce řádně oslaví na Brnění (clap) (rofl) (d)

  13. Beňo, anonymní jsem byla já, psala jsem to na jiném počítači ani jsem si to neuvědomila

    1. Marsko (inlove) , ona Beňa zas tak často nechodí a chovatelka není. Každopádně i na ni ale můžu dát emilka.

      Ale možná bude lepší, když svou otázku položíš všem, skoro každý z nás toto řešil a zkušenosti jsou nejrůznější. Každý Ti jistě rád řekne, na co si dát pozor, kde jsou úskalí a kde výhody. 🙂

  14. A Myško, zapomněla jsem pogratulovat k svátku. (f)

    A dočítám o tatínkovi Jiného Honzy – tak přeji trpělivost a duševní sílu. (handshake)

    A samozřejmě ať se Kačírkovo kačátko vylíhne snadno a zdravé. (h)

    Ve spěchu jsem to odeslala bez zápočtu a zatrest mám 8+9 ..takhle vysoké jsem to zatím myslím neměla. 🙂

    1. Se přilípnu.
      Myšce k svátku (rose1) Myšičko, jsi úžasná vosoba (y)

      Kačírku, nechceš rodit u nás? Že bych tě ohlídala. Jak mám být v klidu, když všichni rodí daleko a já mám strach, že je tam někdo nepozorný a nepečlivý (sweat)

      Honzo (h) Tohle je velmi těžké, ale zkus se na to podívat tatínkovýma očima – on to má lehčí. Jemu to tak nepřipadá.

    2. Také si dovolím se přilípnout. Všechno nejlepší k svátku!!! (rose1) (d) (rose1) (d) (rose1) (d) (rose1) (d)

  15. Milá Myško, teprve teď čtu tvoje až dojemné povídání, jak se dětem věnuješ. Přes tu všechnu námahu si myslím, že chodíš večer spát mnohem šťastnější člověk, než řada jiných, protože tě hřeje pocit dobře vykonané práce a víš (a vidíš), že tvé úsilí je korunováno výsledky a před sebou máš rozzářené, spokojené děti. Pomáháš probojovávat se životem těm, kterým ho osud hned od začátku trochu zkomplikoval. Patří ti velikánský dík (f) (f)

    Tu moc smutnou zprávu Katky jsem si také přečetla pozdě a je mi to nesmírně líto – Katko přijmi moji nejupřímnější soustrast. Zana včera napsala, že smrt rodičů je také nesmírně smutné, ale přirozený postup. Ale rodiče by neměli pohřbívat svoje děti, ať už ty mají jakýkoliv věk. To je nepopsatelně smutné.

    Spousta z vás včera zapalovala svíčku a při té přiležitosti mě něco napadlo. Což takhle mít nějakou „Zvířetnickou svíčku“. Tedy takovou svíčku „na zakázku“ pro Zvířetníky, aby jí v případě potřeby mohli lidé zapálit a tím tu podporu trochu zesílit. Nemusela by být nijak velká, třeba jen takový špalíček, ale po obvodu by na ní byl vyryt nějaký zvířetnický motiv (od Xerxové, či Štětinky). Znám parádní svíčky z Německa, komplikovaně zdobené (a podle toho drahé), ale uprostřed byl dolíček, do kterého se vložila taková ta málá čajová svíčka (v plechové mističce), takže ta hlavní paráda se nepokazila a svíčka vydržela dlouho. Já mám ohromnou svičku (spíše svícen) od manželovy sestry, udělanou se silných dlouhých krabatých mušlí kolmo postavených a slepených voskem s možským pískem. Vosk je samozřejmě i uprostřed, dokonce tam byly i dva knoty. Ale jakmile se vosk trochu vypálil, oheň se uvnitře udusil. Tak teď do té prohlubně dávám tu čajovou svíčku a už mi takhle slouží přes 30 let.

  16. Myši – Myší. Já už nic nového nevymyslím, ale popřát Ti chci. 🙂 Všechno nejlepší, hodně zdraví pohody a lásky a spoustu fantastických nápadů. Už se na vaše dílka těším. (h)

  17. Teda Myšíííí moje (h) (h) krásně se to čte, každé dítě by mělo mít ve škole svoji vlastní Myš, ale ty jsi jenom jedna! Všechno nejlepší k svátečku (f) (h) (f)

    A poslušně hlásím, že:
    1) jméno máme schváleno, posudek dorazí někdy příští týden, takže se bude muset dodat dodatečně
    2) Pimprle se narodí ve středu…lépe nám to nemohli vybrat, na narozeniny britské královny 😀
    3) 10 plus 8 je hodně

    1. Kačííí, je sice pravda, že 10+8 je moc, moc, ale za ten termín to stojí za to. 🙂 (h) A ještě vám nikdo nediktuje, jak se bude ratolest jmenovat. Tak buď do středy moc hodná, žádný pochody do Prčic a žádný mytí oken. Hezky se nechej opečovávat Brianem a Majorem, ať si to ještě chvilku užiješ. Moc na vás myslím, ať je jen skvěle. (sun) (rose1) (*)

      1. Děkuju moc (h) , musím říct, že na mně jde jemná nervóóóza (wasntme)
        Jéžiš okna! Na ty jsem dočista zapoměla :O

        1. Žádná nervóza se nedovoluje. Hezky v klídku počkej do středy, však oni si páni doktoři s tebou poradí (inlove) Jo a koukej se včas ozvat (třeba Vavískovi a nebo nauč svoji polovičku nám sem dát vědět)… abych věděla, jestli Ben Nevise pozdravovat od Pimprlete nebo Pimprletové 😉 Nejpozději v pátek brzičko ráno to musím vědět (o)

          Držím palečky mocmoc

        2. A na okna zapomeň na pořádně dlouho. Stejně se ti te´d zapráší, když si bouchá sopka. (think)

          1. Tosnadnejnipravda. Okna. Já jsem okna neumýval aspoň rok a co. A nečekám následníka. Tato diagnóza není kompatibilní s prací ve výškách sakrapes!

            1. Ale je Jakube. Ty nevíš, že když se následník strašně loudá, tak se budoucí maminka sebere a umyje okna doma, i v přilehlém regionu. Pak vypere záclony a když je věší a natahuje se na šňůru, tak většinou nestihne dověšet a jede. 🙂 Ale to není Kačírkův případ.

                  1. Tož tydle sóvislostě mě fakt nenapadle… já hlópé sem dovčil netošel, že se předtym mosijó věšet ferhaňke! Abe to velezlo. Ja bóže. Robe to nemajó lehky, řekno vám!

      2. tak si ještě užívej klidu a těšení na Malé Veličenstvo (a připravuj se na vznik absolutistické monarchie a roli oddané poddané nadlouho!)

    2. Kačírku!!!!!!!!!
      Na středu už teď hrozně moc držím všechny palce co mám (h) (h) (h) (h) (h)

    3. Kačenko! (h) Doufám, že se Alžběta ukáže a své nové poddané oddaně povité k jejím narozeninám (nezamotala jsem to moc?) dá do kolíbky nějaký diadém nebo zámek nebo tak něco. 😉
      Budu na Tebe myslet! (y) (h) (hug) A Brianovi dej moje číslo – jestli se neozve, budu votravovat (mp) (mp) (mp) , já na něj číslo mám, bo jsi mi jednou psala z jeho mobílka . (chuckle)

      1. Hihi, píšu podané, ale co když to bude poddaný? :O No tak mu dá zlatý meč a zámky dva. Tak! (clap)

      2. Kdyby se ti neozval, tak klidně napiš, mám dojem, že bude značně rozvrkočen 🙂 (h) Já mu číslo nahlásím.
        Jinak nám by stačila zřícenina s věží (rofl)

        1. Děkuju Ti. (h) Já už si pana otce rozvrkočeného pohlídám. 😉

          Jůůůů, už brzo bude mít Ebíšek oči navrch hlavy, hihi, jsem na ni tuze zvědavá, až doneseš domů vánočku. (inlove)

    4. Hale, Kačí, teď mě napadá, Taky bude ratolest slavit narozeniny až v létě? Teda jako královna. Ta přece datum – nedatum, tak udělá trachtaci pro poddané až je hezky. (chuckle)

    5. Bezvaaaa (h) (h)
      Kačer, klidně se trochu nervuj. V následujících letech na to nebudeš mít čas (rofl) (rofl) (rofl) (y)

    6. Kačírku, na nervy zapomenout a těšit se (f) (já vím, že to nejde tak úplně)
      Držím palce Tobě i maličkému Veličenstvu (h)

    7. Kačenko, budu na tebe usilovně myslet, ať už budu náhodou v letadle, nebo pod sopečným prachem doma 🙂 A jméno si braňte – tohle vměšování, vůbec, když je Brian cizinec a máte k tomu vhodné příjmení, je hloupé. Nota bene, když má na to monopol jedna jediná osoba. (fubar) A okna vynech – umáčíš si pupík! (rofl)

  18. Také bych potřebovala nahrnout do hlavičky ještě spoustu vědomostí. Nemáte jedno malé místečko ve vaší skvělé škole, pro jednu poloprázdnou hlavu? Byla bych hodná, i kuličky bych žmoulala!
    Ale vážně, jsi jednička, Myši. Z tvého hlášení je cítit zaujetí pro obor a lásku k dětem, které dostaly na cestu životem trochu menší raneček. Mohou být štastné, že se dostaly do tvé třídy (toivo) .

    1. To by pro nás nebylo… Víš, ono se to nezdá, ale ona je na svou smečku jako pes. To by nebyla sranda. Tam se musí fachat, bys hleděla!

  19. O.T.Beňo. Vy máte chovnou stanici? Dokážete mi poradi, jestili štěně k našemu jedináčkovi starému nebo raději neriskovat? Já si doslova nevím rady – neměli jsme nikdy víc pejsů, nevím jestli bych to se dvěma uměla. Dík.

  20. Ono už je těch komentářů s různými náměty tak moc a čas už pokročil, takže
    1. Myši přeji Ti všechno nejlepší ke jmeninám a stálé úsměvy, které i přes (někdy) osobní nepohodu dovedeš rozdávat nejenom Myšátkům, ale nám všem (rose1) .
    2. Honzo, moc držím Tobě a celé rodině palce, aby jste vydrželi nejenom fyzicky, ale i duševně životní nápor, který se tak smutně a rychle dostavil. Jsi obdivuhodný-hodný mužský (h) !
    3. Katko, teprve nyní jsem se dočetla co se Vám stalo. Upřímnou soustrast, i když žádná slova nedokáží vymazat ten žal a hrůzu, kterou procházíte. Prosím, pokud to jenom trochu půjde, choďte mezi nás! Je tady zvláštní parta lidí, to už jistě sama jako zabukistka víte. Osobní mejlíky jistě ochotně dodá Vave. Budete-li potřebovat- napište!

  21. Milá sluníčková pani učitelko, už to tu všechno bylo řečeno. Ti človíčkové, co je máš pod křídlem, si kousek toho sluníčka ponesou napořád životem. Vím to, také jsem dostala s sebou do života, už je to moc dávno, ale kdykoli to vyštrachám, tak to dosud hřeje. To je hezký úděl učitelského povolání, ale ne každému učiteli je tohle dáno… (sun) . Užívejte si nadcházejícího jara, přírody, ať se dětem daří v učení a také nějakou tu zábavu a legraci (music) .

    1. Ještě jsem zapomněla přidat přání všeho nejlepšího k dnešnímu svátku (f) . Také máme Irenku – naši snachu.

  22. Milá Myško, přeji Ti ze srdce všechno nejlepší k svátku. (rose1)
    Jsi hodná, že píšeš, co je u vás ve školičce nového a moc mě těší, že Myšátka zodpovědně přistupují k tak náročným úkolům! Mrzí mě, že nemůžu s vámi do ZOO, protože je to přece jen hodně daleko, ale už se moc těším na myší výrobky na Setkání – to bude zase krása! (sun)

  23. Jejda, jejda, fakt se červenám. Tolik chvály naráz. Děkuju vám všem, ale fakt nedělám nic mimořádného, znám spoustu takových učitelek a učitelů, co si rádi hrají, jen to na sebe nevykecají.
    Minulý týden jsem byla na preventivní prohlídce u doktora a ten mi pravil “ Vy jste tak správně prdlá, ale aspoň se nemusím bát, že se urazíte, když si do vás rejpnu“. Povedla se mu přesná charakteristika, jsem fakt PRDLÁ Myš.

    1. Děláš toho hodně mimořádnýho, věř mi. Bydlim ve velkym městě a tohle jsem tady ještě neviděla. Že by se někdo až takhle věnoval dětem. Vidim tady jenom velký sídlištní školy, kolem kterejch se poflakujou děcka s cigárama v puse a co z tý pusy pak vypouštěj, to bych se občas styděla zopakovat. A to to nejsou jenom puberťáci, normálně osmiletý dítě s cigárem v puse!!! Až budu mít děti, odstěhuju se na vesnici. 🙂 Nebo mi rovnou řekni, kde bydlíš, když tam je takových učitelek víc, třeba budu mít štěstí. 🙂 Že bych se pro jistotu stěhovala rovnou. 🙂

      1. Na vesnici je to stejné – jen je o pouti či jiné slávě vidíš krom cigára i s pivem. A s ředitelem ZŠ hrají fotbal a řvou na něj „přihraj pi.o!“ :@ Jediné, co pomáhá, je nějaká mimoškolní aktivita – sport, hudba, pionýr (jo, ještě ho tady máme a díky za něj), hasiči…

          1. Včera jsem šla s Ankou kolem lavičky, seděla na ni ONA a ON, tak patnáct šestnáct let, romanticky hleděli na zem, kam ona cosi malovala špičkou botky.

            Náhle ONA otevřela ústa a sladkým hlasem pravila: „Ta mě ale nas*rala, pí*a jedna, vole, mi dala tak zas*anou otázku, věděla jsem ho*no, vole, dala mi kuli.“ ON ji vzal něžně za ruku a řekl: „Se na to vy*er, do pi*i, je to kráva nevom*daná.“

            Bylo mi z toho hrozně hořko, jak je tohle možné, že to dětem nepřijde zoufalé, hrozné, hnusné. kde se stala chyba?

            1. Detto. To nejsem s to vydýchat, nemám rád tuhle frázi, ale tady to sedne – škobrtne mi dech, srdce, případně se zastavím a vyvalím oči – a uslyším: no cococo? Co zíráš, dědku? – a nemůžu to ani říct potomkům, protože by následovalo: Tatííí, prosíímtěodpusťsito… příště tě zmlátí! Jo – Stříbrný vítr. Máš ho vidět. Ou sont les filles jeunes d´antan?

            2. Milá Vave, naprosto tě chápu. I když jsou situace, kdy dokážu nadávat, že se červená i brokolice, tuhle samoúčelnou sprostotu nesnáším. Na druhou stranu – většina těch pubošů z toho vyroste. Jsou ve věku, kdy trochu nevědí, co se sebou, tak si tímto dodávají sebevědomí. Tedy někteří. Ale vadí mi to, zejména z úst slečen. Nějak nechápu, proč si zrovna ony musí hrát na tvrďáky.

              1. Taky mi to vadí – problém je, že některé ty slečny už „voe“ za každým třetím slovem vnímají jako citostlovce, vůbec ne jako něco vulgárního… Já doufám, že to většinu z nich přejde, ale někde se asi přece jen stala chyba, když jim slovník dlaždiče Housky stačí k dodání sebevědomí.

                Mimochodem – ta červenající se brokolice… hm… asi ti ji ukradnu.

                  1. … po dvacítce a definitivně po třicítce už je jasné, že je to záležitost IQ. Máš je tím pohodlně demaskované. Podají se sami na talíři a nemají šanci to postřehnout. Právě proto.

            3. Ještě vloni jsem pracovala v nejmenované brněnské strojírenské společnosti, kde se slovy vo.e, p..o atd častovali manažeři v běžném hovoru. Když jsem to slyšela poprvé málem mi vypadly oči ….

      2. Už jsem tady několikrát chválila školu, kam chodí Peťula. Je to taky sídlištní škola, ale malá, tak 15 dětí ve třídě. Jsou jedna velká parta od prvňáků po páťáky, malí školkáči taky nemají problém, protože jsou ve stejné budově a ti ,,velcí“ tam často chodí navštěvovat školkové paní učitelky. Celá škola má partnerství se školou v Ugandě, dělají to perfektním způsobem. Veškerá podpora jde přímo na ugandskou školu, celou agendu zajišťují tři lidé. Když se pak bavím s rodiči odjinud, jsme za exoty, kteří chválí učitele.

        Učitele, jako je Myš, opravdu zasadit do zlata! Vlastně ne, to by se jim stýskalo po dětech (h) Milá Myško, Buffí smečka ti přeje vše nejlepší a zůstaň, jaká jsi, lidiček jako ty je bohužel málo! (f) (f) (f)

        1. No to je úžasné, když se všichni navštěvují a znají! Fanda Sranda z Počeunic mě volal, když měsíc chodil konečně do vytoužené v e l k é školy: Dědodědo víš kdo u nás dneska byl? Ve třídě?! De-vá-ťá-ci! A my jsme se pak šli podívat k n i m. A sou teď naši kamarádi a my jejich a zdravíme se a h o j ! To je, co?! – Já jsem nepředstíraně byl stržen, nadšen, odrovnán – a je to tak jednoduché… Nápad + trocha odvahy + nadšení + pořád při všem racionální mozek za vším. A pokluzené!

    2. Ano, jsi prdlá Myš, ale správně prdlá Myš. A ta tvoje myšátka ani neví, jakou měla kliku, že mají tuhle správně prdlou Myš. A my ti za ně děkujeme.

    3. Milá Myško, taky spěchám s přáním všeho nejlepšího k svátku (f) (sun) . A nerdi se, pochvalu si právem zasloužíš (inlove) . To co s Myšátky děláš by nemělo být nic mimořádného, ale bohužel je. O to víc ti náleží díky za to, co pro ně dokážeš vybojovat. Mají skvělý vklad do let příštích (h) . Jo a sluníčka od vás už jsou legendární a prokazatelně léčivá (sun) .

      1. Dobře jsi to napsala, nebudu si muset hlavinku namáhat 😉 .
        Jo, je to (skoro) normální, takhle se o děti starat, ale bohužel velmi zřídkavé. Taky jsem měla dítě na základce, moc dobře vidím ten rozdíl (rose1) .

  24. Myšičko moje milá, jak já tě obdivuju! (h) Jsi naprosto báječná a vsadím se, že rodiče tvých Myšátek i Myšátka sama to dobře vědí. (y) Stejně jako Zvířetníci.
    Všechno nejlepší k svátku a ještě hóóóódně moc takových témat na psaní. Jsme moc rád, že tě znám! (h) (f) (^) (d) (cash)

    1. Jo a jedno OT:
      otec je zase doma. Nic moc, je unavený, navíc má oteklou pusu (zuby). Nejhorší je, že každá taková komplikace ho vrací zase zpátky – zase prý měl župan naopak vůbec si toho nevšiml… 🙁

      1. Držím taťkovi palce, ať ho přestanou bolet zuby a vůbec, ať se mu jeho zdraví lepší (y) (h)

      2. No ale jemu to jaksi nevadí, že? To já znáám… tatínek… a pozor, začnou to náhle u t e b e zjišťovat potomci, takhle za deset-patnáct let… upřou na tebe pohled, podívají se nahoru, pomalu vydechnou, zavřou oči – a: T a t i , proboha: jak to máš tu/ten/to… (doplň dle potřeby)?! A ty: Ále co… – TATÍÍ!!
        Jenom abys s tím počítal…

        1. Jakoubku, maličkosti neřeším, ale když má naruby župan, případně slipy na půl žerdi, obleče si kalhoty a pak je drží v hrsti, protože si je zapomene zapnout…

          1. Honzo, tohle je těžký – a ty to navíc víš, viď? Myslím na vás, aby se to trochu umoudřilo (h) (y) (h) (y)

          2. Tohle je hrozné pro syna, jehož táta byl vždy formát. ;(
            Objímám Tě, drahý příbuzný, tohle budeš muset zvládnout, se zaťatými zuby z bezmoci. (u)

            1. Bezmoc je to pravé slovo. Jen zírám, jak se z něj pomalu stává trucovité děcko. Spratek. Nejhorší je, že on sám to nevnímá, připadá si pořád stejný, jen méně zručný. A pokud má chvilku, kdy si to uvědomí, je kvůli tomu naštvaný na celý svět.

              1. Tohle je strašné – jakoby návrat do dětských let, jenže zkarikovaný a bez naděje. ;(
                Budeš muset být hodně silný, Hanýsku. (inlove)

                1. Presne tak :S A pamatuju jak se s nami deda pral, ze nas nezna a ze pujde domu, do Wojkowy. Ze zapadnich Cech. Pesky. Do vecera tam bude.
                  Nebo prohlasoval, ze musi jit krmit kone, jinak ho zavrou. … Kone uz tak tricet let zadne na starosti nemeli. Mozna ctyricet. 🙁

                    1. ne, vlastně to bylo jinak … Domů, domů. – Půjdeme, pane Berka.
                      Ach!

                    2. Netrefím se! Ještě jinak: Domů, pane Berka.
                      Ano, tak to bylo. A husí kůže.

                    3. Jo, Romance pro křídlovku a Zlatá reneta a Lešanské jesličky… jo, pan Hrubín. A Trnka. A Vávra. A Zuzka Cigánová a…

                    4. To je vody, pane Berka… ( zvysoka našlapovat… )

          3. Jiný Honzo, zkusím poslat trochu síly… Tohle je pro nejbližší lidi vždycky děs. Držte se. (h)

          4. Milý Honzo, moc na Tebe myslím. Prožila jsem to dvakrát. Jednou u tchána a podruhé u manžela. U manžela bohužel nebo možná bohudík, nevím, jen krátce. Je to velice duševně vysilující a člověk má pocit, že nikdy nedělá dost. Přeju moc a moc trpělivosti (h) (f) (h)
            8 + 9 za co souzi za co???

      3. Honzí, my dva si rozumíme, viď? (h)
        Jo, je to na denním pořádku. Chvílema si říkám, že za to můžu já, že mám ponorku,ale pak mi dojde, že by to tak nebylo, kdyby tam byla lepší přizpůsobivost… ale to je asi princip ponorky, že..? (wasntme)

  25. Myši – Ty jo já vůbec nevím co napsat lepšího, než že se to krásně čte (h) (h) (h) Myšátka mají skvělou úču (y)

  26. Až budu mít jednou děti, rozhodně bych jim přála učitelku jako jsi ty. To se vážně jen tak nevidí, že by se někdo takhle věnoval dětem… Moc ti fandim…
    A všem ostatním přeju krásnej den! Tady to konečně vypadá, že leze sluníčko a bude i hezky… Ráno jsme si dali s Gastoňákem prochajdu v lese a myslela jsem, že se unaví (zase jsme to trochu protáhli) a bude chrnět a on mi tady chodí s tenisákem v hubě jakože si chce ještě hrát. Jak to dělá???

      1. No jo, vlastně!
        Tak všechno nejlepší VŠEM Irenám, Irčám i Irenkám ať známým nebo utajeným. (rose1) (rose1) (rose1)

  27. Milá Myšičko (inlove) , všechno nejlepší ke svátku a nabízím se, že ti svátečně přeleštím svatozář! 😀 Bože, kdybychom tam měli s klukama štěstí aspoň na půlku takové Myši v jejich školní docházce, to bychom se měli! No, neměli jsme, ale jsem strašně ráda, že Myšátka to štěstí mají – jsi pro ně neskutečně důležitá! (h) (sun) Mávám Myšátkům! 🙂
    Jinak a hlásím, že je tu u nás zvláštně ticho – bydlíme kousek odletiště Gatwick a od včerejška přeletěla jen jedna helikoptéra. :O I hvězdy byly vidět bez obvyklých reflektorů startujících a přistávajících letadel… To jsem fakt zvědavá, jak nám klapnou naše dovolenkové plány!

    1. včera jsem si na tebe vzpomněla… A raději nic neříkala 😡 Doufám, že se sopka uklidní a že letový provoz příští týden bude normální, protože to bys fakt měla tu „svatební cestu“ zakletou (wasntme)
      Doufám, že silniční doprava bude normální – taky už se nám to blíží. Za týden touto dobou už snad budeme na cestě směr Kanál…

    2. Dede, potrhala by sis leštící hadr o rohy! Nemám svatozář, vážně ne, jsem jen hravá úča Myš, toť vše. Jsem v rozpacích z té chvály, vážně.

    3. NOJO!! DNESKA JE MYŠÍ SVÁTEK, TAKŽE MYŠI POSÍLÁM TI KROM PŘÁNÍ VŠEHO NEJ I HODNĚ (sun) A PUGÉT (rose1) (rose1) (rose1) (rose1)

  28. Milá Myško, děláš obrovskou a důležitou práci držím i moc (y) (y) , ať se Ti daří a ke Tvému svátku (h) (h) (^) (f) (f)

      1. Taky se s dovolením připojím s přáním Myšce k dnešnímu svátku – přeju všecko nej nej nej!

      1. Myško, jestli je to dívenka, co na fotce válí hmotu na sluníčka, tak té ti ďáblíci koukají z očí 🙂 Jste moc prima a dokážeš Myšátkům udělat školu takovou, aby na ni vzpomínala. Myslím – v dobrém, v tom nejlepším (rose1)
        A jen tak na okraj – barevná dítka máme doma poslední dobou pořád. Není to zdaleka tak hrozné, barvy nejsou jedovaté 😀 Jo – a taky dítka ulepená až slepená (škrob, klíh, naposledy arabská guma).

            1. No ono v těch ostatních je radost taky – jenom je ukrytá v nich uvnitř. Vnitřním zrakem (insight, I´d say) ji bezpečně vidíš. Třeba klouček-autista…
              Radost v řekněme biblickém smyslu není vůbec chechtání a řádění, že. Spíš to odpovídá vnitřní harmonii, vyrovnání a jasu, pohodě (v původním smyslu, ne tom dnešních adolescentů a pivních fotrů) a tak. No o tom jsou konference, o tzv. konkordanci v základních pojmech písem atd. Bohužel už latinský překlad (už Vulgáta) navodil svým gaudium trochu nešťastnou představu.. ale řekněme Gaudium et spes už dává vycítit správné chápání. Tož tak…

        1. Jo, dneska je to velká úleva – všecky barvy každého druhu pro mládež jsou netoxické. Né jak prv bývalo – anilinové, to nemusela být sranda. A taky nepouštěly. Byli jsme tři kluci – vlizdohájci (to sa tu tak praví): pralo se průběžně, často marně – ale to se tehdá tak nebralo. Děcky běhaly celé odpoledne v teplákách či punčocháčích či čem – pračky nebyly – no co. Bože to bylo dětství.
          Nehygienické, nebezpečné, nezajišťované, chaotické, neorganizované, podle zákonů smečky… eště že Brusel byl bezpečně za kopečkama. Chválabohu.

          1. Anilínkama taky malujeme a s oblibou. Barvami pak hrajeme celý týden, fakt nepouštějí z ničeho.

    1. Lenko, proto letos už nemá k ruce tu nenápadnou usměvavou spolehlivou Magdu. Pod sedm kulíšků už je limitováno jenom pro jednoho kantora— óne sranda…

  29. Myšátkům jsem ukázala, jak jsou „slavná“ a řekla jim o vašich pozdravech a víte, co ona? Nemůžou se dočkat výletu do ZOO. A už zkoumají, koho budou moct systematicky mordovat ( že Jakube a Jendo?).
    Ale musím znovu zdůraznit jednu důležitou věc, bez vaší podpory a pomoci bysme si zdaleka tolik zážitků nemohli dovolit. Vím, jak se to dělá jinde. Fakt děkuju strašně moc.

      1. V mém předběžném plánu je to na 13.5. tedy na Serváce. Doufám, že se mi zadaří přičarovat nějaké slušné počasí.
        A s těmi starostmi – taky jich máš požehnaně. A myslím že každý tady.

        1. 🙂 13. květen vyhovuje. Je to náš jediný volný čtvrtek. Děkujem Myško za krásné povídání. A hezky si to dneska užij. A pozor na schody. (h) (rose1)

    1. V to srdečně doufám!! A ponesu jim bágl, když se úča nebude dívat. Já rád kazím mládež!

      1. Tak pánové, na kažení Myšátek klidně zapomeňte. Jinak basama s fousama dudy dudy!!! Jak říkala s oblibou Anetka.
        A prosila bych lehčí příklady! Jsem ze zvláštní!!!

  30. Ještě OT: hladím na dálku Katku. Dočítám diskuse později a včera jsem nic netušila. Katko, zůstaň tu s námi, ve více lidech se to lépe snáší. I když ti nikdo nepomůžeme, aspoň se můžeme snažit zmírnit tvou bolest (u) Mohu říci ze zkušenosti, že to podpoří.
    A je mi to moc líto.

      1. Nemám slova a ani sílu Vám všem poděkovat, tak moc, jak bych chtěla. A nechci sem už vnášet další černo. Vy to všichni asi víte, jak jste mi v těch chvílích pomohli. Budu se chtít mezi Vás vrátit.
        Katka

        1. Katko!!!
          Vnášej sem tu svou černotu, vnášej jí sem všechnu! Mezi náma se rozpline. Neumíme z ní udělat růžovou, ale zelenou určitě!
          Povídej, moc nás to všechny zajímá, jsme jedno velké ucho a jsme rádi, že jsi se začala svěřovat, tak prosím, zůstaň!

        2. Milá Katko, přijď kdykoli budeš mít potřebu. Je jedno, jestli dnes, za týden či měsíc – my tu budeme pro tebe i pro všechny další potřebné. Umíme naslouchat.

        3. Katko, hlavně nezůstávej v tom černu sama. Plně se přikláním k tomu, co napsala Štětinka. Tisknu ti ruku a vyprošuju pokoj do těžkých dnů.

        4. Katko, určitě se stav nebo někomu napiš – nebude to porvé, černá se líp snáší, když na to nejsi sama (h)

        5. Vracej se milá Katko, i já jsem už poznala, jak to tu pomáhá, když je člověku zle. Pomoct ti nedokážeme, ale třeba se nám podaří tu šílenou černotu trochu rozhánět. Napiš mi kdykoliv – budeš-li chtít. (h)

        6. Milá Katko, a kam jinam bys to černo chtěla nosit?! Držet v sobě?! To nedělej. My tě nemůžeme zbavit tvého žalu, ale můžeme ti pomoci ho nést. Vím o čem mluvím. Neodcházej, nezavírej se (h) Rádi tě podpoříme.

        7. Milá Katko, od včerejška na Vás moc myslím a přeju Vám hodně síly. Určitě se vraťtce, jsme s Vámi…

        8. Milá Katko, máš několik adres a můžeš dostat další a sem taky můžeš vypsat svou bolest. Jsme s Tebou, určitě na Tebe v posledních hodinách myslí desítky lidí. Kdykoli se můžeš opřít, spočinout, plakat v objetí. (u) (hug) (u)

        9. Milá Katko, přečetla jsem tu neskutečně smutnou zprávu až teď. Jsem s tebou tak, jak jen mohu být. Už hodně z nás tu přišlo o své drahé, ale tvá ztráta je ještě větší. Vím, že syna ti nic nevrátí. Neboj se ale s námi o tom mluvit, my tu umíme naslouchat. Je lepší tu největší bolest sebe alespoň postupně dostávat. Tvou smutnou skutečnost nemůžeme změnit, ale můžeme tě podepřít a na dálku obejmout. (h) (h) (h) (h) (h) (h) (h) (h) (h) (h) (h) (h) (h) (h) (h) (h) (h) (h) (h) (h)

          1. Navede mě někdo, kde se dočtu, co se děje? Dlouho jsem tu nebyla, tak netušim, co se děje…

        10. Katko, četl jsem to až dnes. Jsem s tebou, stojí nás tady celý šik s rukama schopnýma podepřít. Budeš-li mít chuť, přijď, vím, jak pomáhá ten pocit, že člověk není sám. I mou adresu má Vave, ozvi se.

      1. Katko, diskuse moc nečtu, tak se až teď dovídám co Tě potkalo. Přeji Ti hodně síly abys to zvládla a prosím, neuzavírej se ve svém smutku – zpátky už to nevrátíš, i když vím že bys za to dala všechno…

        1. Tak sem se přidám, protože všechno bylo už řečeno – a může být řečeno znova a znova… Sdílená bolest rychleji uplývá a jediný lékař je čas… Katko, zastavte se tu, kdykoliv budete chtít – potřebovat – prostě muset. Celé smečka na Vás myslí… (u)

          1. Katko, taky posíláme velký objetí a jestli můžeme jakkoliv pomoct, stačí říct… Zatím na tebe budeme aspoň moc myslet…

      2. Katko, jsme tady, určitě sem choď. Mě to také velice pomáhalo, když mi odešel loni manžel. Mezi Zvířetníky jsem vždycky měla pocit ohromného bezpečí mezi slušnými lidmi. Pokusíme se Ti tu černotu trošilinku rozhrnout, kdykoli budeš chtít. (u) (u) (u) (u) (h) (h) (h) (h) (h) (h) (f)

    1. Katko, jak už všichni předchozí napsali, neodcházej, zůstaň zde, mezi tolika milými a vstřícnými lidmi, kteří mají snahu pomoci, i když v Tvém případě to jde velmi těžko. Soucítím s Tebou a Tvou bolestí a přeju, aby ta černota aspoň trochu bledla (h) .

  31. Šééééécičko nejlepčejší, ba skorem ideální přejeme! (f)
    Ty, Myško, ty nejen, že máš svatozář,ale musíš mí i vrtuli…….kdesi, jinak nevím, jak to všecko stíháš. A ještě si k tomu něco furt já vymýšlím…
    By mě zajímalo, jestli je tam u vás i další taková úča, co tahá z domova vařenej škrob (chuckle)

    1. Nejen škrob.
      Kdybys ty nekecánkovala, nijak se nehoním. Víš, co se říká o učitelích – „maj samý prázdniny, v poledne jsou doma a skoro nic nedělají a těch peněz, co by chtěli!“ Už se tomu jen směju a dotyčným nabízím, že jim Myšátka na hodinku půjčím, aby si to leháro ozkooušel na vlastní kůži.

      1. Prosím já nechci! Mně stačí dvě Nemyšátka, mám Štětináče a to je jen zlomek starostí, co máš ty..

  32. Milá Myško, vše nejlepší k svátku, hodně pohody a sil, samé sluníčkové dny (sun) a obrovský dík za to, co děláš s dětmi. Mají velké štěstí, že tě potkaly (h) (f)

    1. Milá Myši, děcka si můžou gratulovat, že jsou „tvoje“. Všechno nejlepší, zdraví, štěstí pohodu a sílu. A všechno nejkrásnější i dalším Irenám, poselkyním míru z řeckých bájí. Taky gratuluju mojí švagrové a všem dalším, kteří něco slaví, slavili či slavit budou. A Myši, tobě na nebi patří celé dvě galaxie, statisíce, miliony hvězd! Hele!
      http://www.astro.cz/apod/ap080224.html

  33. Všechno nejlepší k svátku, milá Myško. Tvoje Myšátka mají ohromnou kliku, že tě mají. Po mých poněkud tristních zkušenostech ze školství z poslední doby oceňuji, co pro ně děláš a jak si to děcka užívají. (h)

  34. OT č. 1
    Prosím, nezapomeňte, že dnešním dnem končí objednávka (a platba) krásných zvířetnických kalendářů. Kdo má ještě zájem, tak už neváhejte, objednávejte a plaťte – příští rok vám bude krásně ubíhat!

    OT č. 2
    Děcka, kdo jste z dojezdové vzádlenosti do Brna, nezapomeňte, že příští týden ve čtvrtek máme BRNĚNÍ.

    Podrobnosti k oběma akcím – viz Nástěnka (Nástěnku chci za ženu hu hu hu)

    1. Jakýpak objednávky KOUKEJTE PLATIT (devil)

      A to teda nejen za kalendáře, ale taky ZA COURSING – MÁCHÁČ – TERMIT (sun) (dog) (sun) (dog) .
      Kdo včas nezaplatí, bude sedět doma. BUBUBUBUBU(bat) (punch)

      1. týýý jovkaaa strážkyně pokladu Zana se nám rozjela a chce prachy (rofl) (rofl)

        Já tedy doufám, že korunky za Termit i kandelář se dokutálely a že se tedy můžu jen smáááát (chuckle)

        1. Copak zana – ta je ještě hodný bubák – až se do vás pustí Louk – jejej, až je mi vás líto (rofl)

      2. Zde přítomné jsou řádně platící občanky. Jsou však i jiní….ZATÍM nebudeme jmenovat 😉

      3. Zano, 13.4.jsem odesílala peníze za Mácháč i na kalendáře.
        Doufám, že penízky doklusaly (posílala jsem i maila) 🙂

    2. Ještě k placení.
      Nevím, jak je to s Mácháčem, ale kalendáře má k dnešnímu dni zaplaceno opravdu stráášně moc lidí – ale … ale … ale … najdou se malé vyjímky, které ještě buď nedali příkaz či nedošli na poštu nebo jejich baňka málo mluví s naší baňkou a tudíž není připsáno.
      No – ale když zana říkala, že se bude přes víkend nudit (chachááááá) a tudíž lehce stvoří tabulku s platbami (whew) (do hlavy néééé), tak v pondělí už bude jasno (nod) – i když pro některé možná pozdě bycha honiti (wait) .

      1. Mila YGO,ak sa nestane nieco hrozne,na Brnenie dorazim./pojdem autom-dam si pozor/Restauraciu najdem/na krčmy my Slovaci mame nos/Peniaze-ceske aj Eu budem mat so sebou-pretoze je taky hnusny zvyk,.ze treba platit-holt komunizmus sme si pre…../Takze dotaz:Bude sa dat kupit kalendar i osobne?Kedze sa na tie Hadopasy neviem dostat-netusim ako sa registruje a prosim ani mi to nevysvetlujte-nepochopim/Som len o level vyssie od teorie ze Cinanov je moc a preto su v pocitacoch.-roznasaju vsetky tie pismenka po svete/.Takze povazujte tento prispevok za prihlasenie na Brnenie.

  35. Milá Myši,
    všechno nejlepší k dnešnímu svátků – a splň si jedno malé tajné přáníčko (f) (f) .
    Jsem moc ráda, že se Myšátka pod tvou taktovkou tak vyřádí. Moc se mi líbí to zdobení stromků – děti z toho musí mít velikou radost a doufám, že ke „svému“ stromečku přivedli rodiče a měli z něj radost všichni.
    Tak vám přeji hezké jaro.

  36. Milá Myšičko (h) , přeju Ti k Tvému Myšímu svátku všechno nejlepší, hlavně hodně sluníčka a aby palec nebolel a abys přestala nomádit a aby Linduška byla ještě dlooooouho čilá. (inlove)

    Co se týče Myšátek, už mnohokrát tu zaznělo, že úča jako Ty je pro ně výhra. Viděla jsem Tě několikrát „v akci“. Přistupuješ k nim úžasně, bez sentimentu a falešné lítosti, ale s maximální péčí a starostlivostí, a děti Tě za to milují (h) a já Tě za to moc a moc obdivuju. (bow)

    Děkuju Ti. (h) (f) (h)

    (to je úkol pro šikovná myšátka, 2+3, to se mi líbí při pátku)

  37. Myšičko, nedřív přání: pevné zdraví, hodně sil a radosti. Tvoje práce je neocenitelná, zvláštˇdnes, kdy se upřednostňují ostré lokty a peníze. Toto se nedá ocenit, co dětem dáváš do jejich nelehkého života. Pomyslně před Tebou smekám.

  38. Myškoooo! Všechnoooo nejlepšííííí! (f) (^) (f)

    Téda, vy jste se s Myšátkama nádherně vyblbli!

  39. Hezký den všem Zvířetníkům a zvířátkům 🙂 těm, co dneska něco slaví, přeji vše nej nej (f) A těm, co potřebují pofoukat nějaké bolístko na těle či na duši, držím palečky, ať je brzy líp (h)
    Milá Myši, budu se opakovat… Prostě ta tvoje dítka mají neuvěřitelnou kliku. Když už mají život jiný, než ostatní děti, tak mají díky tobě alespoň skvělý start do školy a usnadněný kontakt s dospěláky, zvířátky, světem… A to v nich zůstane (inlove)

  40. Myšičko s Myšatama (h) opožděně, ale o to mocněji děkuji za mikulášský dáreček, za Sluníčko. Visí v obýváku u kytar, stále ho mám na očích. Je úžasný 🙂 Umí se usmívat spokojeně, radostně, šťastně, povzbudivě, rošťácky. Díky moc !!! (h) (h) (h)

    1. Hlavně by mělo dodávat sílu a chuť se prát. Už v jednom podobném případě pomohlo, tak sand bude fungovat i u vás, moc vám držím pěsti. A děkuju.

  41. MIlá Hanko, moc děkuju za přání. A u mě je to spíš hraní, než práce.
    Přeju všem hezký pátek a sluníčkový víkend.

  42. Mila Mys, vsechno nejlepsi k svatku (sun) . A mysatka jsou sikovna. A maji stesti, ze maji takovou prima pancelku. Takze taky jeste preju hodne poteseni z prace – ale u tebe to spis vypada jako poslani, nez jako prace.

    1. Nelze si přece přát nic krásnějšího, než když práce a poslání jsou totéž. Je krásné, když to někdo pozná. Někomu to prostě nevyjde, no co.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


Náš Zvířetník - DeDeník © 2014 VYTVOŘENÍ NOVÉHO UŽIVATELE - PŘIHLÁŠENÍ SE NA STRÁNKY - ADMIN